5.07.2022 г., 13:17 ч.

Легло от виртуала 

  Проза » Хумористична
373 2 21
8 мин за четене

 

След като пружината на наследения от баба ми метален креват окончателно се продъни, нямаше как, трябваше да го подменя. Не ми се тичаше по магазините, та реших да се допитам до любимия си форум. Тъй де, за какво човек кисне през вечер във виртуала, ако не за обмен на умни мисли?
 

pospalanka76 16.04.2011, 22:20
Трябва да си купувам ново легло, иска ми се да е метално. Някой да е виждал нещо хубаво последните дни по магазините? Някакви идеи?

Не бяха минали и дeсет минути и първият цъфна:

ТУ104 16.04.2011, 22:30 [Re: pospalanka76]
Има сега едни страхотни от дурал. Не са много евтини, но изглеждат култово.
Ама ми казаха, че концентрирали електросмога от мобилните. Да е чувал някой нещо по въпроса?


Абе хора, чакам отговори, не въпроси, къде се отплеснахте още в началото? Виртуалът наистина е неуправляем. Въпреки че работата с излъчванията не биваше да се пренебрегва. Аха ето още един:

zoover 16.04.2011, 23:05 [Re: ТУ104]
Аз за мобилните не бих се притеснявал, ама какво прави алуминиевата рамка със земните излъчвания?

Оф, и такива ли имало? Аз се чудя защо в последно време сън не ме хваща. Докато още размишлявах над земните излъчвания темата ми закипя и взе да прилича на парламентарен дебат по бюджета.

KingSize 16.04.2011, 23:18 [Re: zoover]
Какво толкова сте пощръклели всичките от тези излъчвания, бе? Един 4 квадрата кабел като вържеш от рамката на кревата към парното или най-близката чешма и си готов, всичко е заземено. И мобилните, и земните, даже космическите лъчения са екранирани.

zoover 16.04.2011, 23:22 [Re: KingSize]
Глупости, това пък откъде го измисли. Искаш да кажеш, че като е заземено всичко, мобилният ми няма да работи под леглото ли?

Mojo 16.04.2011, 23:30 [Re: ТУ104]
Преди седмица предлагаха на и-бей магнитен генератор за неутрализиране на електрически и магнитни полета, само за 250€.

анонимен 16.04.2011, 23:32 [Re: Mojo]
Пък аз си мислех, че това е сериозен форум...

KingSize 16.04.2011, 23:33 [Re: zoover]
Теб за какво ти трябва да се обаждаш по мобилния изпод леглото, а?

Runner 16.04.2011, 23:37 [Re: KingSize]
Това със заземяването не знам дали бачка, понеже дураловата рамка си действа като антена. Аз бих сложил за всеки случай четири бобини около краката. Можеш да си ги направиш и сам от навивката на стар трансформатор.

pospalanka76 16.04.2011, 23:38 [Re: Runner]
Какъв трансформатор, какви бобини, ама хора, моля ви се, аз съм бедно хуманитарче, говорете ми на разбираем български.

Runner 16.04.2011, 23:40 [Re: pospalanka76]
Най-добре от вторичната намотка, тя е по-яка. Бормашина имаш ли?

Бормашина!?
Побиха ме тръпки. Не понасям звука на бормашината. Когато живеех още с родителите си и баща ми тръгваше да пробива нещо в стената, си запушвах ушите и бягах в съседната стая.

pospalanka76 16.04.2011, 23:49 [Re: ТУ104]
Ясно, новото ми легло няма да е метално, то се е видяло. Хайде, кажете сега откъде се купува нормално дървено легло?

Макарена 16.04.2011, 23:51 [Re: pospalanka76]
Дървени легла няма вече, отдавна няма, тези времена минаха. Сега всичките са от талашит, т.е. разбирай – от трици и л***а.

Лили69 16.04.2011, 23:53 [Re: Макарена]
А, то ако беше така пак добре, поне щяха да са екологично чисти. Но сега талашитът го пресоват с разни химии, които всяка нощ ще ги дишаш. Пълно било с феноли разни, даже остатъци от бензол и циклохексан имало.

pospalanka76 16.04.2011, 23:54 [Re: Лили69]
Това много ли е вредно?

Лили69 16.04.2011, 23:56 [Re: pospalanka76]
Не знам, така четох. Не можеш да спиш като човек, а сутрин се събуждаш като пребита с главобол.

pospalanka76 16.04.2011, 23:59 [Re: Лили69]
Ама легла от нормално дърво наистина ли никакви няма?

Макарена 17.04.2011, 00:01 [Re: pospalanka76]
Е, някъде сигурно има, ама знаеш ли ги с какво са байцвани и лакирани? И моето легло е от талашит, но е 20 годишно. Каквото е имало, вече е изветряло.

Ванеса 17.04.2011, 00:04 [Re: pospalanka76]
Преди няколко дена прегледах един проспект с мебели, в него имаше и едни легла от полиуретан. Бяха бели, със заоблени форми, малко приличаха на градинска мебел, ама могат даже да се мият и били съвсем леки.

Съселче 17.04.2011, 00:11 [Re: Ванеса]
Аз легло от пластмаса пък не бих си взела за нищо на света. Имам такива столове и когато стана от тях и се доближа до някой хвърлям искри. Като се наелектризираш докато спиш, после като се събудиш и стъпиш на земята, всеки път ще те тресне ток.
 

Почна да ме тресе нервът. Пък аз си мислех, че това да купиш легло е проста работа, нали уж не съм претенциозна. Така до никъде нямаше да стигна, явно трябва да реша сама проблема си. Изключих компа и легнах на кушетката в хола. От космическите лъчения ли, от нерви ли, ама още доста дълго се въртях, преди Сънчо да ме прегърне.
На другия ден след работа се разходих до най-големия магазин за мебели и след като направих дежурната обиколка, хванах един от продавачите, който си убиваше времето разглеждайки краката ми.

– Търся си легло. Стандартен размер. Цвят и дизайн нямат значение. Но не искам да събира никакви лъчения, да не му трябват бобини, да не изпуска вредни изпарения и да не се наелектризирвам в него докато спя.
Продавачът любезно ме изслуша докрай кимайки разбиращо. После се извърна и бръкна в един кашон.

– Ето вижте, госпожо, разгледайте това, смятам, че ще удовлетвори всичките изисквания. Това е последният модел, дойдоха преди седмица и почти сме ги свършили. – Найлоновият пакет, който ми подаде имаше размера на циментова торба.

– Не ме разбрахте, аз търся да купя легло...

– Това е хамак, госпожо, такъв е трендът тази година. Изплетен е от лико с деклариран произход и гарантирано екологично чисти материали. Към него има специални трипластови дюбели със сърцевина от карбон за да обират вибрациите, които минават по стените, където ще го окачите. Окачва се за три точки на различна височина. Вътре има схема на окачване. Крепежните елементи с халките, които се набиват в тях са от посребрен месинг, за по висока електрическа проводимост. В оплетката на мрежата също е вмъкната и сребърна нишка с бактерицидно действие...

– И колко струва това?

Подозрението ми се оказа основателно. Продавачът се изчерви леко и ми каза една сума, с която бих могла да обзаведа целия си апартамент. Даже за един освежителен ремонт би останало нещичко.

Погледнахме се в очите и се разбрахме без думи.
Вечерта, преди да си полегна отново на кушетката реших да видя, дали форумът е стигнал до някакъв консенсус и излязъл с конструктивно предложение по въпроса. От вчера в моята тема имаше само едно ново съобщение:


арсеник 17.04.2011, 18:37 [Re: pospalanka76]
Муцинка, за*би ги тея щуротии.
Пий една-две бири преди лягане или си докарай свестен тъпкач, ше спиш като къпана и на кухненската маса.

© Олег Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Обърквам им бройката, Адмирале Ама все ми се струва, че масата е опасно място.
    п.п. Любопитно ми е какво ще пише във форума, ако pospalanka76 се заинтересува от покупка на маса.
  • @ Блу (Blue)
    Две бири не били достатъчни? Ти...по колко пиеш на вечер?
  • @ yotovava (Валентина Йотова)
    Тя и в сайтовете за запознанства информацията уж е изчерпателна, ама...
  • В интерес на истината досега не съм разочарована.
    Има сайтове с достатъчно изчерпателна и пълна информация за продуктите.
  • Двете бири май не са достатъчни, пък и масите сигурно имат нужда от заземяване и екраниране. А, и приземяването от маса е доста неприятно. Сигурно pospalanka76 още спи на кушетката в хола.
  • Ами... не е лесно... Искрено съчувствам на героя ти. Ох, горкичкия!
  • @ yotovava (Валентина Йотова)
    Онлайн и без много да му мислиш?
    Това на чист български се нарича урбулешката.

  • Амииии, нали всички сме разбирачи, та се стига до подобни ситуации.
    Срам ме е да кажа, че за пазарувам онлайн, общо взето и не му мисля много, но не се оплаквам
  • Както казал онзи: — " Е, е, брато, аз толкоз бира не мога да изпия, бе!" Шегата и моето безсъние, настрана, разказите ти са като глътка свеж въздух.
  • Къртач 2000 - Не ти трябва легло, аз спа седнал на службата и като са прибера, събраното електричество го изпразвам в жената. После си пускам новините и заспивам пак във фотьойла седнал, тъй съм винаги за зе мен.
  • @ DPP (SMooth)
    За локуми и лакардии – да, така е, ама къде иначе мога да се направя на мъж, ако не в някой форум?
  • Определено свежо
    За достоверна информация - никакви форуми - там са локуми и лакардии!
  • @ Tangerine (Самовила)
    С 4 кв.мм. най-малко.
  • @ Patrizzia (Надежда Ангелова)
    Има предложена алтернатива, бира не пиеш ли?
  • Интересно...
  • Много полезна информация. Важно е човек често да се заземява
  • Представих си - нощница памучна естествено, шлем от картон и алуминиево фолио, пръстите на краката - превързани. Я в кабела ще се спъна, я някоя от четирите бобини ще нацеля в тъмното... 😃😃😃
  • Истината е в последното изречение, но с двете опции заедно за максимална сигурност и здрав сън! Ха, ха, ха... Развеселяваш много!
  • @admiral (Олег)
    Хич няма и да се пазя, нямам нищо против връзка с космоса да имам. 😁
  • @ КимДжаксън (Боряна Христова)
    А от космическите лъчи как ще се пазиш?
  • Посмях се от сърце, на глас и със сълзи. 🤣🤣
    Вече винаги преди лягане ще си мисля дали няма да се наелектрезирам докато спя. 😂
Предложения
: ??:??