13.09.2016 г., 20:46 ч.

Love & emotion 

  Проза
439 0 0
1 мин за четене

Ти знаеш ли коя жена е порядъчна и кой мъж е разумен? Защо поставяш излишни определения, като сам се луташ между разума и емоциите си? Но знаеш, че човек не е само разсъдък и за да бъде истински щастлив, трябва дса се отдава и на поривите си.

Гледаш ме, следиш всяко мое движение и здравата ти мисъл изчезва. Желанието те превзема и вече не можеш да мислиш за нищо. Искаш да ме хванеш здраво в силните си мъжки ръце и да ме подчиниш на егото си. А аз нямам нищо против! Не защото си егоцентричен, а защото ми харесва да се усещам слаба. Омръзна ми да съм силна и да се преструвам на мъж. И за разлика от теб, обичам да давам превес на емоциите си. Мога без свян да ти кажа кога и как точно те желая. Отдавайки се на тези моменти, аз се чувствам жива. Обичам да ти въздействам и да гледам как се изгубваш в похотливите си желания. Ловецът у теб се пробужда, а жертвата ти се оказва ленива катерица. Да! Такова животно няма, но можеш да ме хванеш бързо, защото няма да бягам. А после, точно като катерица, ще те кача на върха на дъба.

Не си мисли, че си играеш с мен, защото играеш моята игра. Не ми казвай как да живея и не ме учи на порядки, щом губиш равновесие на мисълта толкова бързо. Аз с удоволствиеи съвсем осъзнато ти се подчинявам физически, докато ти ми се покоряваш емоционално. Оставям те да мислиш, че границите поставяш ти, но всъщност правилата са мои, а ти изпълняваш безропотно.

И разбра ли - порядъчната жена е тази, която има един мъж и един любовник!

© Василена Василева Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
Предложения
: ??:??