16.12.2009 г., 22:43 ч.

Любовните писма на 21 век 

  Проза » Писма
2254 0 37
1 мин за четене

До Нея:

 

Знаеш ли кой съм? Заради теб ми изтриха профила в Божения. Защото си тъпа свиня, която така и не разбра какво всъщност стана... Както и да е, аз поле за изява имам много. Но за това, че слагаш двойки на Черрна и то от злоба, не от друго, а от злоба, сега ще ти е*а п*та майна! Дори и това ти е малко, кучко проклета! Измисли си най-шибаната псувня и смятай, че съм ти я казал! Сега тичкай да се оплачеш от мен, да видим на кого!
А имай късмета да предприемеш нещо срещу Черрна, тогава ще те намеря, където и да си, въпреки че не си струва да си цапам ръцете с боклук като теб! Пачавра нещастна!
Черния Отмъстител

 

 

До Него:

 

Искаш ли призовка?... за заплаха

 

 

До Нея:

 

А ти искаш ли да ти навра призовката някъде??

 

 

И пак до Нея:

 

Абе ти никакво достойнство ли нямаш бе, нещастие мамино? Ще ме плаши с призовки, точно мен. Май не си наясно в какво се забъркваш!? Ще престана да те обиждам, даже ще ти се извиня, ако спреш да се заяждаш с Черрна! Ако имаш достойнство, ако не, проблемът си е твой. Докажи, че си човек!

 

 

Приликата с действителността не е случайна.

Промените са отбелязани в "италик".

 

Тъжно е.

© Идеми Дойдеми Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • ХИХИ ,дай боже всеки му такава поща :D
    А отностно това с притесненията за личното пространство , тез индивиди само говорят :D
    Ужаст още ме държи усмихнат :Д Радвам се че си го публикувала =)

    "тъжно е, че прибягваш до простащината, за да удовлетвориш комплексираната си душица, жадна за внимание и интерес... "

    Напротив смешно е ,:П Винаги като ме обиждат или обиждам някой се засмивам. Хората забравят че глупоста е създадена да разсмива а не да натъжава. Смежа е наи-силното психическо оръжие , жалко че не го осъзнаваме :Д
  • Ха ха ха ххааххх...
    Всъщност... май не е за смях, защото е грях да се смее човек на болен...
    Тъжно е... много, много тъжно...
    Ех, Идеми...
    Се ла ви...
  • ... да взема и аз ли да оценявам....
    ама се чудя кое по-напред, та ще се въздържа....
  • наистина не разбирам оценяващите под този текст

  • наистина ли не разбираш какво казах, гълъбче?

  • doreto66, аз кого защитавам? Правдата? Не си ли ти тази, която защитава? Станка Пенчева беше пример, понеже горепосочената "авторка" изрази неподкрепеното си с доводи мнение,гласящо че новодошлите в Откровения нямат нужните поетически и други качества, за да коментират.
  • Четеш текста и наистина ти става тъжно.
    Прочиташ коментарите и ти се стъжва съвсем.
    Впрочем, прекрасна илюстрация на принципа на доминото - побутваш лекичко една плочица и останалите падат една след друга в стройна редичка... Доста предвидимо и следователно безинтересно...
    Иначе - хубав текст. В него може и да няма фикция, но пък има поука. За който има очи да я види, де.
  • Monny (Симона Гълъбова) 9-01-2010г. 15:36
    Че Станка Пенчева например, като изобщо не е регистрирана в Откровения, да не би да е глупава...
    ----
    Какво общо тук има г-жа Станка Пенчева?!
    Хайде всеки да отговаря за собствените си писаници и да не влиза в ролята на чийто и да било защитник.

    Всеки следващ коментар, неотнесен към текста, ще бъде изтрит.
  • А? Станка Пенчева има наблюдения върху мен?


  • Че Станка Пенчева например, като изобщо не е регистрирана в Откровения, да не би да е глупава, бре Идеми? Вихрен, като се е регистрирал преди 3 дни, няма право на обективна оценка, така ли? Я-я-я си вземи един учебник по психология да се посъвземеш, че май не те слуша главата...
  • Вихренке, ти за три дни - откъде такива наблюдения?

    Ху лет дъ догс аут?
  • Да... тъжно е, че прибягваш до простащината, за да удовлетвориш комплексираната си душица, жадна за внимание и интерес... Тук идва и въпросът- заслужаваш ли да носиш името си с "а" накрая? Срам ме е да се нарека жена, заради такива като теб...
  • ...........
    Това по-горе не се дължи на незнанието ми от колко точки се състои триточието. Това беше нецензурната ми реакция следствие от горенаписаното. Защо ли се ядосвам...!?
  • Тук продължавам да се чудя: защо се оценява и какво се оценява всъщност?...
  • черрната мери: черрна коса, черрни очи и четирри златни зъба

    прави впечатление старателното избягване на тия либовни писъмца от страна на пряко и непряко действащите лица

    всъщност, то се избягва старателно само в публичния му вариант

    а зад кулисно, зад кулиснооо....

    ей по тая причина искам това да зее, зее.... - един прозрял и не влязъл в паяжината - едно добро дело е сторено
  • мхм по този повод много се ядосах
    и на мен продължава да ми е нелогично това поведение...
  • Странник


    Не мога да проумея, как при такъв невероятен достъп до информация все още има хора податливи на толкова манипулация...

    Може би все пак достъпът до информация не е всичко...
    и мисъл трябва?
  • Излиза, че - Да: оценявам по съвест и с удоволствие Черрна. Това се оказа всъщност проблемът, а не измислената история, че съм оценила негова музика, без да я чуя...

    продължава да ми е нелогична тая история?
  • )))))))))))),
    хайде сега пък и ти, де,
    вероятно си го предизвикала с нещо...
  • За мен е важно да се види, да прозее, зее, зее....

    приликата с действителността не е случайна
    единствените "художествнени измислици" са в италик
  • Електронен тероризъм Поздрав за написаното!
    Отдавна не бях чела нищо от теб...
  • грозно и сякаш казано от някой бг комплексар ;( относно жената ...
  • Ехе, това си е добро четиво за след поредната чашка домашна гроздова с кисело зеле
    Ама ти как си се сепнала сякаш ти е за сефте.Та то простотията край няма...,а разпространителите и са безчет
  • Мммм, либоффф ли бе да го опишеш?! (ще се въздържа от цветущ коментар)
  • Стана ми гнусно. Потресе ме езикът. Потресе ме манипулативността на това девойче и слабоумието на вярващите й. Но толкова.

    Колкото до останалото - ако дръзне да се намеси в личния ми живот или това се повтори - призовката му е сигурна.

    Но ти благодаря. И мога да ти го покажа, ако се справиш с НАШИЯ план
  • Сега сериозно. Не обръщай внимание на такива психари, а ако продължава да те тормози само ми го дай, да види какво представлява истински тормоз. Такива комплексари са ми любимци.
  • Стресна се, та смекчи тона. Освен това, защото съм найс, споделих, че има рапорт в сайта, където ме намери, за да ми пише това...
    Явно прецени, че гонене от втори сайт за една седмица щеше да му дойде тре...

    Но аз така и не разбрах, как, без да е автори плюс, разбра, че съм му писала двойка на музика, при това - без да съм я слушала*?!... /да не говорим, че не знаех за него преди писмото/

    Може би Черрна, която той така ревностно защитава, му е подшушнала своя версия за реалност...

    *той ми каза, че не съм я слушала, а съм го оценила с 2....
  • чудесни романтични обръщения от човек с поетична душа...
    възхитена съм
    (особено от първата част)
  • а в този любовен триъгълник - Черрна иде винаги в бяло
  • Може би е оценил любовта. Тук е голям, бурна и противоречива като в Брулени хълмове.
  • чудя се... оценилият тук какво точно е оценил....

    не разбирам
  • любовта винаги върви ръка за ръка с тъгата
  • Аз все още не мога да сглобя пъзела...
    Само едно тежко и натрапчиво усещане за тъга, тъга.....
  • Любов необяснима, както е казал поета. Личи си, че лирическия герой е раздвоен и води голяма вътрешна борба със себе си - да й удари ли един или да удари едно малко. Краят е неизвестен.
  • Ееееей каква романтика! И без тън- мън кратко и съдържателно... Поздравления!
  • Боже!
    ПоБеля ми мозъка...
    Много любов има по тоя свят,Боже!
  • помислих си - и един да отпадне от веригата - пак е крачка към световен мир - та на... сега четеш 'любовни писма на 21 век'

    'ма ква либов, а?
Предложения
: ??:??