15.03.2013 г., 21:48 ч.

Магичната фоала! 

  Проза » Разкази
605 0 0
1 мин за четене

   Една слънчева пролет малкото момиче на име Рая, което беше на дванадесет години, се разхождаше из гората. Тя се любуваше на красивите песни на птичките. Рая седна под едно дърво да си почине. Там тя видя едно красиво цвете. Цветето се казваше"магична фоала". Посегна да го откъсне, за да го подари на майка си, но в този момент се появи една малка фея. Тя каза на момичето, че това цвете е вълшебно и ако не го откъсне, ще ù изпълни едно желание. Рая се съгласи. Пожела си да е богата, тъй като родителите ù не бяха сред тях. Феята изпълни желанието на малката девойка и си отиде. Момичето весело се запъти към вкъщи. Мина дълго време. Рая навърши двадесет години. Майка ù се разболя. Единственият начин да я спаси беше да  вземе "магичната фоала". Момичето отново се запъти към гората. Отиде под същото дърво, но цветето вече го нямаше. То бе изчезнало заедно с феята в момента, в който девойката си беше пожелала да е богата. Младото момиче се прибрало със сълзи у дома. Тъкмо прекрачила прага и видяла майка си здрава. Зарадвана, попитала как се е случило това, а майка ù  отговорила, че щом е излязла, някаква фея е влезнала, донесла е някакво цвете, излекувала я е и изчезнала. Момичето било много благодарно и се заклело никога повече да не си пожелава други богатства, освен семейните. Истината е, че най-важно е семейството.

© Алис Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
Предложения
: ??:??