14.01.2019 г., 0:01 ч.

Мечтателка 

  Проза
537 5 7
2 мин за четене

Намирам се някъде там, между съня и реалността. Мястото, което наричам "безкрайния океан на мечтите ми".
Времето и пространството нямаха значение. Значение имаха малките неща, а именно топлото кафе, което вече беше изстинало, но въпреки това беше с много любов и бележката за добро утро, която беше неочаквана, но предизвика нещо хубаво в душата ти; разговорите в малките часове на нощта; начинът, по който гледаш жадно устните ми, а аз влюбено очите ти. Онези малки неща, които буквално преобръщат светове - преплетените ни пръсти; ти, зад мен, обгърнала ме с ръце, притиснала ме към себе си и заровила глава във врата ми; аз, положила глава на гръдта ти (заспиваща под забързаните удари на сърцето ти), и любимият ми твой парфюм, за който казваш, че е мой.
Някъде там, в забързания ми ден, се прокрадваш по детски в мислите ми - заиграваш се, разхвърляш, но не си отиваш, а оставаш.
Някъде там, в забързания ти ден, се прокрадвам - дали като мисъл или като усмивка, или просто ей така (за кратко, за малко, но винаги там).
Не винаги ще се виждаме, но за сметка на това винаги ще се усещаме; мислено ще си говорим и тихо, за да ме чуеш само ти, ще ти казвам колко много ми липсваш (а ти ще ми го казваш понякога, защото си много срамежлива).
Ще ме чувстваш с всяка твоя фибра.
Ще те чакам с цялата си същност.
Мечтая те, а тези мои мечти и копнежи зараждат в мен вълнение, и гъделичкащо чувство в стомаха.
Някъде там, в скучното ми, сиво ежедневие, преди да се срещнем - аз съм имала много първи срещи и няколко връзки завършили с разочарование, и разбито сърце. И някъде там, в същото скучно, сиво ежедневие - ти си имала в пъти повече първи срещи, и знам ли... Със сигурност доста сърца си пленила и още толкова разбила.
И ето, че се срещнахме... Аз с разбитите ми сърце, мечти, и надежди и ти - със своя магнетизъм, привличане, и нужда от любов. Заставам до теб и те мечтая, и усещането е, че в друг живот отново сме се срещали и пак така съм те мечтала...
Не съм съвършена, но докато намеря пътя към себе си успях да опозная твоите недостатъци, желания и нужди, и във всичкото това се влюбих... И видях, че си уморена, и че имаш нужда от други неща. Затова - намери ме, когато си готова.

 

Послепис: Ако мога да им разкажа какво виждам в теб - никой няма да ми повярва. Ще кажат: "Мечтателка".
Ако знаят какво виждам в теб - цял живот ще искат да мечтаят

© Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Нещо, което върви с текста и вечерта:
    https://www.youtube.com/watch?v=6Ml-e0ekXto
  • Благодаря ви, прекрасни хора! Усмихнахте деня ми! Обичам ви
  • Романтична, чувствителна, умееща да каже... Най-опасният женски тип!
  • И чувства, които всеки иска да изпита и да изпитват към него. Както винаги с много нежност си описала една мечтана любов.
  • Думи, които всеки мечтае да чуе - няма какво повече да кажа.
  • С Feel, защото си прекрасна! Браво!
  • Благодаря ти! Нямаш представа каква радост ми донесоха думите ти!
Предложения
: ??:??