6.09.2013 г., 12:49 ч.

Миа и секс играчките 

  Проза » Еротична
1135 0 3
2 мин за четене

Миа не се заблуждаваше. Обичаше да се наслаждава на усещанията си, на младото си и стегнато потящо се ежедневно във фитнеса тяло. Все пак защо иначе биха били всичките диети, упражнения и какви ли не разкрасяващи терапии.

 

Бягаше по пътеката във фитнеса, замислена и вглъбена в себе си. Бе на 23, а имаше чувството, че е преживяла и видяла толкова много, че на някои хора и три пъти по двадесет и три години биха им били малко.

 

Обичаше живота, но не беше отговорна. Обичаше работата си, но не беше работохоличка. Обичаше да пътува, но усмивката й бе най-голяма когато се завръщаше у дома. Обичаше фитнеса, но не беше вманиачена, както всички около нея. Обичаше да е влюбена, но не и да стои и да чака принца. Обичаше секса, но...

 

Спря движещата пътека, отмести кичура блестяща от слънцето ярко руса коса и отпусна лицето си в бялата кърпа попиваща малките капчици пот. Обичаше секса и нямаше но. Може би той бе единствената й слабост. Както сексът с непознати – макар рядко да си го позволяваше, така и играчките за възрастни.

 

На никой не бе споделяла тайната си, защото никой не бе допускала толкова близо до себе си. С усмивка си спомни как с Катя за първи път посети секс магазин. Не беше нищо особено – преправено на магазин гаражче в невзрачна, тъмна уличка. Поводът беше раздялата й с Асен, на когото бе подарила 3 години от живота си, а после сякаш изведнъж любовта изчезна.

 

Именно от този малък секс магазин Миа се сдоби с първия си вибратор. От там започна и любовта й към секс играчките. Миа не беше нито, грозна, нито непривлекателна, нито силиконова кукла, тя беше момичето след което мъжете се обръщат на улицата, което се явява в сънищата им и с което колегите й мечтаят да имат афера.

 

Вече 4 години не бе допускала мъж да я завлече в сериозна връзка. Усмивката й стана по-голяма представяйки си физиономията на бъдещия й избраник, когато види арсеналът й от секс играчки. Поне един път в месеца си поръчваще нещо ново от един секс магазин в интернет. За момента колекцията й заемаше цял рафт в гардероба.

 

Обичаше да ги използва сама. Когато правеше секс за една нощ с пленителен Аполон или знойна Венера понякога й липсваха, но никога не издаваше тайната си. Обичаше да се забавлява с всички членове в колекцията си сама.

 

А и имаше нещо нередно в сексът за една нощ – беше правила секс с 8 мъже и 3 жени, след като се раздели с Асен, разбира се, не по едно време. Предусещайки, че забавлението няма да се повтори всеки от мъжете я обгръщаше, ръгаше, обладаваше като за последно, често тя се протриваше, тя наслада, но и болка, често се погнусяваше се сещайки за нещата, които е направила. Всяка от жените пък на сутринта я намразваше, разбирайки, че връзката им е до там. И тя пак посещаваше същия секс магазин и пак поръчваше поредната играчка.

 

Миа се насочи към душовете - както мъжките, така и женските погледи я последваха, но тя остана с мислите си.

© Георги Йорданов Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Харесах произведението, но ще трябва да се съглася с Виктор. А колкото до историята на Миа, всеки си има слабости!
  • Никога не съм писал нищо еротично. Предполагам, че не е лесна задача. Мисля си, че при еротиката е най-важното е самата еротика. Тук ти имаш история но не и еротика. Еротиката в еротичното ти произведение е само загатната. Що се отнася до историята то тя е малко като парченце пъзел. Няма нито начало, ното прогресия. Просто ни казваш - ето едно маце което предпочита вибраторите. Как, защо, докога? Ако ни дадеш малко повече информация то и историята ще е много по интересна.
  • Може малко да се обидиш, но ще кажа, че на творбата й липсва самобитност и е посредствена. (Темата и сюжета не споменавам, защото може би съм остарял.)
Предложения
: ??:??