10.02.2011 г., 19:24 ч.

Миг болка,миг надежда 

  Проза » Епиграми, Миниатюри, Афоризми
1108 0 4

Искам да открия момичето, в чийто очи аз да мога да видя самия себе си. Веднъж тази мечта се осъществи. Имаше дори интимна връзка. Но времето ни свърши като откъснато цвете от градина и ние открихме края на пътя. Слънцето се скри, а в тъмнината двама се изгубихме. Две разбити разделени сърца, потънали в болка. Нов път съдбата не ни подари, затова ние продължихме напред, поотделно. Понякога си спомням и тогава се случва сълзи да избърсвам от моето лице. Една сутрин се събудих и мисъл протече в главата ми - "Всичко си има своя край, но не мисли за това, защото още тогава пътят свършва".
Нека се върна към моето първо изречение. Искам да открия това момиче, защото няма по-красиво нещо от това да видиш себе си в очите на другиго (лично мое мнение). Давам всичко, за да изживея отново това. Може би самотен сега, но един ден ще намеря моята мартеничка, окачена на моето сърце. Вярвам в любовта. Вярвайте и вие!

© Георги Рогачев Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Напълно си права,а момичето е преживяно (любовта ни е невъзможна) така че би трябвало да стане Благодаря за коментара ^^
  • За да намериш това момиче в чиито очи искаш да виждаш себе си мисля, че ако още не си забравил старата си любов няма да стане лично мое мнение но ако си я преживял тогава наистина си готов и ти пожелавам късмет! ^.^
  • Благодаря,аз също мисля така.Чакам да дойде този прекрасен ден...
  • Най-важното го имаш-ВЯРАТА.Другото ще дойде все някой ден!!!
Предложения
: ??:??