10.12.2015 г., 0:27 ч.

Мисли 

  Проза » Епиграми, Миниатюри, Афоризми
527 0 0
2 мин за четене

Красотата е в постъпките, а благородството – в красотата.

 

Съдбата е жестока кучка. Затова да  й сложим белезници и да я изнасилим!

 

Четенето на поезията на Робърт Бърнс означава да виждаш звукове и да чуваш букви.

 

 Творецът трябва да съществува само и единствено в изкуството. Всичко, което му пречи да твори, трябва да бъде далеч от него.

 

 Понякога се чудя дали на нашата планета все още има благочестиви хора, подкрепящи  каквито и да било нравствени ценности. И стигам до убеждението, че ако ги има тези хора, те са изчезваща порода. Тъжно е да го призная, но смятам, че след известно време огромната вълна от разврат и поквара, ще се стовари върху всички ни. Благочестивите ще престанат да съществуват, след като бъдат заразени с пагубния вирус на развратните “ценности”. Същото нещо е сполетяло и динозаврите, само че под формата на огромен астероид, поне аз така си мисля, причинявайки физическата им смърт. Макар и покварата да не ни убие физически (поне в повечето от случаите), както онзи астероид динозаврите, тя ще ни унищожи духовно, вътрешно, което, по мое мнение, е дори още по-лошо.

 

Истинската психология е в литературата, защото истинската лудост Е в литературата.

 

Бих казал, че ако опознаем митологиите, ще опознаем и самите себе си.

 

Някъде чух, че парите променят човека. Но най-много обаче било, че променяли и неговите приятели. Адски вярна мисъл!

 

Най-хубавото нещо на света е любопитството!

 

Човек води точно такъв живот, каквато музика слуша.

 

 Много по-добре е да изядеш само два вкусни бонбона, отколкото да се натъпчеш с петдесет, които нямат вкус.

 

Чалгаджиите са много известни световнонеизвестни.

 

              Хората са удивителни копелета! Даден тип може да е десет пъти по-тъп от Вас, но в главата му непрекъснато се върти “мелничката” на злодеянието. Цялото му, макар и нищожно съзнание, впрегва тази “мелничка” само за да Ви използва, прецака и нарани.

 

Дори и най-глупавите хора са много по-глупави, отколкото изглеждат.

 

Ако дадете безплатна храна на повечето хора, те ще се тъпчат с нея, докато не се изповръщат върху обувките Ви.

 

 Нали знаете, че новородените бебета плачат. Това е съвсем нормално. На всички нас животът се отразява точно по този начин. Кара ни да плачем!

© Галифрей Михайлов Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
Предложения
: ??:??