20.05.2022 г., 11:14 ч.

Мода 

  Проза » Епиграми, Миниатюри, Афоризми
416 0 28

Едногръден сутиен за амазонки.

© Венко Василкин Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Жабокът, много лесно е - позитивната е обратната на отрицателната...
  • Паленка, ще се справиш, аз нямам нов артикул.
    Жабокът и Щураче, точно това е цитатът, който ме озадачи. Има и алибидемия на този свят... Ако знаеш, че нещо знаеш, ще трае, докогато го забравиш.
  • Гледам и не мога да видя, къде е позитивната страна. Появяват се едни емотикони и се чудя, дали те не са го взели.
  • Е, нищо. Погледни от позитивната страна - щом ти не знаеш и другите не знаят, а това е голямо предимство
  • Откраднаха го и сега съм полов, но не знам, какъв, май съм единствен.
    Пояснителна бележка- когато си полов, но ограбен се водиш безполов.
  • Защо? Изгуби ли го или ти го откраднаха, Един?
  • Аз пък съм безполов за добро или за зло.
    "Благодарност на всички ви и особено на представилата се за жена, защото е една между трима."
  • Не знам къде кой какво намеква, но със сигурност съм полова, за добро или за зло
  • Ще опитам, не се сетих, клавиш Esc не ме спаси, от опция "Автори" намерих имейли на админи, но не ми се искаше да досаждам.
    Емотиконите могат ли да се появяват своеволно,или аз съм кликнал неусетно неправилно?
    Жабокът подхвърли за Хименейския разказ, аз ще си остана като читателя на енциклопедичния речник (без женитбата), не разбрах като съща ли те определи...
    Не ми е ясно той какво намекна за пола ти.
  • Аз пък ще пусна на пазара "Едногърден сутиен за НЕамазонки"
    да видим кой ще спечели повече! 😅
  • Рестартирай
  • Значи действието не е равно на противодействието.
    Аз в началния екран съм сложил само съща чертичка над карето "влизане".
    Не е учудващо, нали абстрактният експресионизъм има своя публика.
    (Имам нов проблем - не може да прочета и отговоря на пощата си, не ми е ясно защо отказва...)
  • Истината е, че колкото по - кратко го напишеш, толкова повече коментари ще имаш 😀 Неотдавна един писател беше сложил само ( . ) - тоест точка ! Коментариите бяха изключително много - странна психология имат читателите 🙃
  • Това е най-нехаресваното от мене редче. Дадох го, защото вчера бе отхвърлено най-харесваното от мене мое редче. Асоциация - от дума на дума. Сега се уча на интернет, напр. преди малко се изненадах от поява на емотикон, но аз нито го сложих, нито ги употребявам. Приемам критика за поместеното, макар че не ще го издавам. Коментарите са разговор, нима там трябва критика... Аз казвам: каквото било, било.
  • Не ми е ясно като не разбирате, защо въобще коментирате. Имате мнение за сутиените - добре. Но защо в това замесвате и легендарната конница на генерал Колев, ето това, убийте ме, аз пък не разбирам. Имам само едно обяснение - в днешно време всеки си дращи каквото му скимне. Давайте, ама така до никъде няма да стигнем...
  • Кханас, не съм военен освен бивш запасен пехотен редник. Това твърдение четох в статия с опит за оборване на обвиненията срещу България. Съжалявам, че не си спомням къде (може би във в. "Трета възраст", за да посоча източника. Сега ще имам още един откровениец, когото ще следя.
    Жабокът, особено ако е с "желирана" вода, сухо мляко, палмова мазнина. Благодаря, просто използвах несемейността за четене (културата е наполовина запаметеност), но вече забравям невъзвратимо плюс липса на достъп на нова информация. С щураче ще се наложи да си поговорим отделно, тя ме е улеснила с писмо... Възхищавам се от френския ти, той ми е харесван ведно с италиански и есперанто. На тебе пък цяло денонощие!
  • Венко, от Африка до Първата световна война, вече мога спокойно да отнема от Щурачето титлата "Наръчникът на Хименей" и да го връча на теб.
    В България има сирене "Плачещият потребител"- "Le consommateur qui pleur".
    Но с това, че Любимка се е представила за жена...
    Честно казано много харесвам чувството ти за хумор и ерудицията ти.
    Желая ти хубава вечер.
  • Венко, вие имате съвсем повърхностно разбиране за Първата световна война и използването на кавалерията в нея. Никакво "раздробяване на вражески тела" не е имало. А българското командване използва конницата, поради една много проста причина - равнинния театър на бойните действия и възможността за бързо придвижване. Надявам се, знаете, че в една конна дивизия освен коне има и колоездачни части, и артилерия, и пионери. Тоест много елементарно е да си представяте победите на генерал Колев чрез "разлика във височината". Това е последното нещо, което би оказало влияние.
  • Удължаване на черепа се е правило и някъде в Африка.
    Кавалеристите го придобиват с времето и без приспособление.
    При руското навлизане в Добруджа през първата световна война българското командване наложително използвало конница, което довело до раздробяване на вражески тела поради разликата във височината между нападащ и нападнат, за което има непрекратено обвинение в жестокост в международен орган за ред в бой. Правилното е да няма война, не съществува свястна битка.
    Още малко и ще стигнете до "Козият рог".
    Има френско сирене "кравата, която се смее" (ла ваш ки ри).
    Понеже сакати нещастници не са много (показването е гавра), повреждали здрави (производството им е престъпление). Зяпачите са по-виновати.
    Пластичната хирургия започна с хуманни операции на истински дефекти, например заешка устна, преди да се комерсиализира до фалшификации.
    Благодарност на всички ви и особено на представилата се за жена, защото е една между трима.
  • Вече знам, че пластичните хирурзи са компрачикоси, а каубоите са мъжки амазонки.
    Благодаря, Щураче и Плам.
    Пламенчо, като ми пипаш кравата питай.
  • Компрачикосите са практикували професионално всякакви деформации с цел да сащисат публиката в цирка, иначе има и други , жертви на модата - с дълги вратове и миниатюрни стъпала ... всъщност съм опитвал виме от крава и не бях очарован 😳
  • Това не е мода, това е пригода. Сигурно са повивали децата си/момичета, ако е момче го убивали/с едно дебело дърво между краката, за да са дъговидни и да прилягат добре към коня
  • Аз въпреки, че съм се женил беше с две и не стреляше с лък, но в практиката си съм виждал с по още три двойки млечни жлези.
    Пък "мъже" да търсиш, има ги и от двата пола и както гледам, много жени вече искат да са мъже.
    Дойде ми идея за друг афоризъм свързан с древните инки, които удължавали и стеснявали главите на децата със знатен произход.
    Канализационна тръба за шапка, проява на "величие".
  • Не съм се женил, та съм прост в сферата.
    При сегашната химия и премахването на забраната на силикона желаещи да са силикобили ще има, но как ще удържат на гравитацията не зная.
    Впрочем като атавизъм на лекарите е известно, че има индивидки (за мъже не зная, но и без това вече са изчезващ вид и няма да ги спаси Червена книга) с още 2 или 3 ли двойки неразвити - не си спомням, нито ме интригува чуждо нещастие.
  • Ако искаш да си с тенденциите на бъдещата мода, трябваше да напишеш "тригръден сутиен за манекен."
  • Нали от синдиката им на войнствените дами отрязвали лява гърда, за да не пречи при целене с лък. Другото са открития находки на двама ви, не съм спец, за да преценя коя е по по.
  • Идеята по ме навежда на мисълта, че това е стандартна антивирусна маска против нерегламентирано пипане
  • Венко, какъв е тоя сутиен? Звучи ми, като двуторбести слипове за великани.
Предложения
: ??:??