19.10.2016 г., 16:43 ч.

Мой си ! 

  Проза » Еротична
1223 4 0

Произведението не е подходящо за лица под 18 години

4 мин за четене

 

Искам да се нахраня с душата му, да изпия страстта му. Виждам го как лежи до мен в тъмното, тялото му се повдига ритмично. Искам да сипя отрова в кръвта му, да го накарам да запали огъня в мен. Затварям очи и виждам как следвам с език всяка негова част, всяка вдлъбнатина и повдигане, искам да го погълна, целият. Да се изпари в мен, да се превърне в мен, да го усетя. Ръцете ми късат дрехите ми, раздърпват, събличат всичко, смъкват кожата ми, искам да се превърна в него. Разтварям устни и се доближавам до него, а той не подозира нищо. Знам, че покривам всеки сантиметър от кожата му с целувки, страстни, с аромата на скъпо вино. Душата ми се е запалила и виждам само дима на цигарата му, доближава я до устните си, целува я страстно, толкова силно и могъщо поглъща от нея, за да я отдалечи отново. И отново. На тласъци, постепенно и безкрайно. Усещам по кожата му миризмата на скъп парфюм. Искам да покрия с ръце всяка част от тялото му, да го измъчвам, да изям красотата от него. 
Да прокарам пръсти по кожата му и да залича красивият златен тен, да усещам пулса в мускулите му, да знам, че изгаря, да го държа в ръцете си, както той държи цигарата между пръстите си. Да го имам, само за себе си. Знам опъвам ръце пред гърдите си, хващам презрамките и дърпам, късам всичко на две, не мисля, не съществувам. Бавно се доближавам до него, готов да го убия, да го изпия, да се изпепеля в него. Хващам китките му, повдигам ръцете му, завързвам го за леглото с разкъсаните си дрехи. А той спи, разтваря устни в просъница готов несъзнателно за мен, първо едната ръка, после другата. Протягам крак и заставам над него, на колене над тялото му, а той не знае, сега е мой. Пресягам дясната си длан и я поставям върху затворените му клепачи, като на смъртник, отпускам тялото си върху неговото, той се събужда, усещам аромата на живото му тяло, дори не се опитва да избяга от мен. С другата си ръка следя очертанията на устните му, а той лежи бездиханен под мен, усещам как пулса му се ускорява, дишането му се забързва, толкова, че с всяко поемане се повдигам заедно с него.
Пъхам показалеца си в устните му, а той се усмихва, хващам челюстите му с ръка, сега аз имам пълната власт. Все още държа очите му, той повдига колене и ме тласка към себе си, накланям се към устните му и се усмихвам без да ме чуе, сега аз съм господарят, ще страдаш! Обръщам лицето му наляво и надясно сякаш преценявам каква стока е, а той разтваря устни, показва ми зъбите си, роб готов за купуване. Опитва се да освободи ръцете си, изгаря, целият изгаря под мен, тъмнината е единственият свидетел. През отвореният прозорец преминава светлината на живота навън, той се възползва, дърпа се и захапва ръката, с която закривах очите му, напада ме, измъчва ме, притиска ме в себе си. Слагам ръце на гърдите му в опит да го отблъсна, но той успява да развърже едната си ръка със зъби, хваща таза ми и ме дърпа към себе си. Въздуха се е нажежил до червено, кръвта пулсира в главата ми, той разтваря крака и ме оставя да падна назад в леглото, притиска ме към чаршафите, а аз се боря за свобода. Хванал ме е с краката си и не ме пуска, пресягам ръка и го хващам уязвим, неподготвен, той изръмжава като гладно бясно животно. Откъсва и другата си ръка и ми се нахвърля, целият върху мен, усещам кожата му навсякъде по мен, не мога да избягам, притиска китките ми със силните си ръце, извивам глава. А той започва да ме хапе, устните ми, врата ми, кожата ми. Не издържам.
Освобождавам ръцете си в негов кратък момент на слабост, пъхам краката си между неговите и той ме пуска моментално. Хващам гърба му и дърпам към себе си, силата побеждава, падаме на пода, той изохква, а аз се озовавам върху него, роба е мой, изцяло мой! Хващам с ръце таза му и го притискам към пода, няма къде да ми избяга, сядам върху краката му, обсипвам гърба му с целувки, а той се гърчи под мен и се опитва да избяга. Приближавам устни до ухото му и му шепна "Мой си!", отдръпвам се и късам бельото му. Виждам го как стиска зъби и затваря очи, обръща ръцете си към мен, хваща моите и ме дърпа върху себе си, някак успява да се качи върху мен на малкото пространство на пода и без никакво предупреждение, без предусещане, ме побеждава, слива се с мен, рязко и неочаквано, единственото, което успявам да направя е да отворя устни и да изкрещя, но той протяга ръка и хваща устата ми. Всеки допир на кожата му е като най-горещото време, изпепелявам се, под него, изцяло в негова власт. Искам да крещя, но той ме държи, държи ме и се задъхва сякаш е готов да умре. Хапя ръцете му и се освобождавам, всичко наоколо е мътно, сега съм той, сега съм част от него. Нямам сили дори да говоря, нямам сили да крещя, всичко започва да се върти. Той се надвесва над мен и започва да ме целува, с цялата си страст, излива огъня в мен, задъхваме се. Докато не започваме заедно да стенем, там, на пода, целите в огън. Изпепелили сме се.

Паля цигара в тъмното, а той се събужда, усмихва ми се. Всека нощ робувам и всяка нощ подчинявам. Въздигам живота си.

© Нероден Никогав Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
Предложения
: ??:??