25.04.2018 г., 7:53 ч.

Молба 

  Проза » Хумористична
566 4 9
1 мин за четене

Уважаеми шефе!

 

Предлагам веднага да ми се увеличи заплатата. Предложението ми е актуално аргументирано:

 

* Нарастващата липсваща инфлация активно остотинкотява левчетата ми.

 

* Увеличават се експлоатационните разходи на семейството ми – все по-големи суми отиват за твърдо (хляб, месо, сирене) и течно (вода, мляко) гориво, енергия, съобщения, а също така валидол, резепин и други полезни днес успокоителни.

 

* Увеличават се и енергийните разходи на синчетата ми, въпреки редовно четените им жития за аскетични и постещи светци.

 

* Имам нужда от вливане на пресни парични средства поради по-тежките условия на банките кредиторки: ДСК, бай Иван, брат ми, чичо Мишо, братовчеда и половината махала.

 

* Според баба Дана от кварталния клюкарски пункт, има сигурна информация за увеличаване на изкупните цени на бананите в Джанганайка, на рибата тон в Сахара, на въглищата в Антарктида и от там – нов скок на цените на тока, бензина, транспорта, съобщенията у нас. Което е логично, според нашите пишманикономисти!

 

П.П. Основата за мотивите си взех от фентъзитата за повишаване цените на стоките и услугите у нас. Заявявам, че за разлика от нашите монополисти, аз ще се реконструирам, модернизирам и развия. Обещавам, че аз наистина ще сдържа думата си!

 

С почит: (не се чете)

 

Революция: В кошчето! Тоя да не е монополист, та да получава пари срещу обещания!

© Георги Коновски Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.

  • Весело посрещане на предстоящите празници, рги Коновски Всички права запазени
  • Благодаря, Стойчо!
    Прави сте...
  • На такава резолюция,наистина правилно е написано: Революция!
  • Благодаря, Мариана!
    Де шефът да четеше, пък и изпълняваше молби...
  • Благодаря, Венета!
    Така е - смехът е антидот...
  • Със смях гоним тревогата и страха - сигурно това е тайната на жилавия български корен. Благодаря ти за дозата ведра устойчивост в тъгата, Георги! Поздравления!
  • Благодаря, ЛиаНик, Яна!
    Старая се да смесвам двете чувства - както е в живота...
  • Забавно и тъжно едновременно.
    Но мисля, че последното трябва да е "резолюция" вместо "революция".
  • Брааааааааавоооооооооо! Сгря ме с това Георги. Хем ми е тъжно, хем се смея заради шефа...
Предложения
: ??:??