8.04.2010 г., 0:26 ч.

Мотивационно писмо 

  Проза » Хумористична
4097 0 13
6 мин за четене

 

Настоящото мотивационно писмо е в отговор на Вашата обява в „не-помня-вече-кой.com”. Бих желала да кандидатствам за посочената от Вас длъжност (пък и за всяка друга, която кажете, `щото no money, no funny, т.е. отчаяна съм).

Вашата фирма ме привлича най-вече с възможността да работя в една от най-големите (като опрем до четки, нямам равна и сред най-опитните циганки) компании в този бранш (който дори не съм сигурна кой беше точно, но карай да върви!). Привлече ме възможността за професионално усъвършенстване и изява (т.е. фактът, че ще ми плащате за нещо, което бих правила и без пари, защото ми харесва да го правя), както и фактът, че ще работя в млад и динамичен екип (т.е. се надявам да има поне още един, който не е на възрастта на Метусалем). Условията, които предлагате са основен мотив да се насоча към Вашата компания (както бих се насочила и към всяка друга, която е склонна да даде някой лев). Смятам, че така ще получа възможност да доразвия професионалните си умения и компетенции (не че имам някакви такива смайващи), да работя в екип с мотивирани и отговорни хора (с които взаимно да се покриваме, когато някой от нас се изнизва в работно време за по един бърз фас в тоалетната).

Смятам, че съм подходяща за длъжността (дори и за Вашата, `щото едва ли е кой знае каква философия и `щото нямам нищо против да се чучна зад шефско бюрце), тъй като вече еди-колко-си години  работя (к`вот` дойде).

Трудовият ми стаж до този момент ме е научил как да работя в екип (пък и на разни други неща, дето не сте ги и сънували), бързо, точно и акуратно (казах ви, че съм циганка един път, когато се налага!). Нямам проблеми с работата под натиска на кратки срокове (изобщо никакви проблеми нямам, перфектна съм, най-най-най съм и т.н., и т.н. – питайте мама, ако не вярвате!).

В момента не работя (`щото е криза и щото оная късопола кучка по цял ден върти мили очи и други части пред екс-шефа), поради което бих могла да започна работа в какъвто ви е удобно срок (моля, ви, моля ви, моля ви, вземете ме!). С оглед на длъжността, която заемах преди и заплащането, което (ми се искаше да...) получавах, смятам, че би ме удовлетворила заплата от (колкото дадете).

Вярвам, че кандидатурата ми ще бъде разгледана. (Майтапя се, бе! Ясно ми е как ставата тия работи.) Искрено се надявам да ми бъде предоставена възможност да се явя на интервю (стискам палци и на краката, дето се вика), на което да обсъдим професионалния ми опит (ха-ха!) и квалификация (ха-ха-ха!!!), и евентуално да стана част от екипа на (как й беше името на тая шибана фирма?!...). В очакване на Вашия отговор (всяка вечер ще дръпвам по една молитва на килима в спалнята), оставам на Ваше разположение за всякакви допълнителни въпроси и уточнения. Очаквам да се свържете с мен на телефон 0888888888  или на е-mail otchaiana_psiharka@abv.bg в удобно за Вас време (и за мен, `щото само гледай какво ще се случи, ако звъннеш докато си гледам турската сапунка!).

Приложения:

CV (писано под мотото „не вярвай на всичко, което четеш” – иначе вината ще си е изцяло Ваша)

Актуална снимка (отпреди осем години, `щото тогава се кефех как изглеждам, пък сега не съм много за гледане)

 

Дата (предполагам, че сме някъде през 2009-та)

Град (Отчаяние, ако мога да цитирам Стивън Кинг, но Вие можете да промените това, Благодетелю мой, Слънце мое, Мой Ангеле!)

 

С (не много голямо) уважение: ..............

© Валентина Вълчева Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
Предложения
: ??:??