28.04.2012 г., 23:55 ч.

МП* 2012 

  Проза » Писма
1485 0 29

  

                                                                     

 

                                                                                                            От  Човешки индивид

                                                                                                             номер 44083

                                                                                                             адрес: Планета Земя

 

 

                                                                                                        До следващия по длъжност

                                                                                                         за  изпълнение на мисията.

 

 

Остават  00:60  минути  Земно време.

МП* 2012 е в пълна готовност.

Населението е подготвено за катаклизъм и заблудата ще остане в действие до последно.

Устройствата за рециклиране на трупове са в пълна изрядност.

Изолираните са заели местата си за шокиращата гледка.

Ще продължите без присъствието ми, поради лични причини.

Съжалявам, че не успях с изпълнението на мисията.

Изгубих доверието ви, но открих себе си.

Желая ви същото развитие, но срещу вас...

 

Послепис: Аз ще съм отвън, защото дори и с промит мозък ще ми бъде по-лесно да съм сред тях, отколкото след тях...

21.12.2012                                     

                                                   С (не) уважение: Ваша бъдеща жертва.

                                                                           Успех!

 

 

 

 

МП*- масова психоза

© Елeна Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • ekstasis (МихаилЦветански -Огнян Пожаров-) Сърдечен поздрав и от мен, Мишо!
  • Със Сисидара...
    Поздрави, Елена!
  • Enena (Елена Нинова) Благодаря ти адашке така ме развесели Обещавам да сменя темата... Прекрасен да бъде денят ти и още веднъж БЛАГОДАРЯ!
    Eko70 (Веселин Динчев)Благодаря ти Веселин Сърдечни поздрави!
  • Адашче,има ли някакъв подтекст написаното? Полазиха ме тръпки,но после си викам,ние Елените ще останем,за да опишем какво се е случило с другите,макар,че аз предпочитам с " групата" Ти си талант,я смени темата и дай нещо за любов,радост и смях,че смърта ме плаши Поздрав мила
  • Поздравления и от мен, Елена! Чудесно си представила М.П.-то - то обслужва само интересите на страха!!!
  • voda (Елица Ангелова)Благодаря ти, Ели! Сърдечни поздрави!
  • Човек може всичко да понесе.
    Затова – нека отложим страховете си за после, когато и ако се случи...
    Поздравления за смелостта да ни предупредиш, Елена!
  • Иванова (Ина Порчева )Ина благодаря за прочета...
  • antonio60 (Антонио Георгиев) Благодаря ти искрено Антонио! Абсолютно съм съгласна с теб... Точно това исках да изразя...
  • Светослав, то се е превърнало в масова психоза всеки втори говори за тези ,,глупости'' Благодаря за мнението ти!
    Роси, благодаря! Сърдечни поздрави!
  • Масова психоза....престанете с глупостите?!!!
  • Настръхващо!
    Дано си остане само фантазия... Поздрав, Ели!
  • Taso (Анастас Анастасов)БЛАГОДАРЯ!!! Сърдечни поздрави!
  • Заприлича ми на 1938 год.
    Война на световете...

    “Дами и господа, прекъсваме нашата музикална програма заради извънредно съобщение! Те ни нападнаха! Спектроскопът показва, че това е сила, която се движи към нас с огромна скорост и лукавство! И ние сме абсолютно безсилни да й отстоим!”

    Ню Йорк, 1938 г. Орсън Уелс съобщава за нашествието на марсианци по радио CBS (Columbia Broadcasting System).

    “Дами и господа, не знам откъде да започна! Вероятно от онова, което лежи полузаровено пред мен в огромна дупка! То е най-ужасяващото нещо, което някога съм виждал! То изпълзява от дупката и идва насам! На около 20 ярда е от мен!”

    Следва тишина. Най-страшната тишина, която ще накара милиони слушатели панически да излязат на улицата. Защото те са пропуснали началото на предаването, а то е особено важно:

    “Дами и господа, Columbia Broadcasting System представя Орсън Уелс и неговия Mercury Theatre on the Air във “Война на световете” от Хърбърт Уелс“…

    В настъпилата суматоха ранените и починалите от инфаркт са хиляди. Църквите се пълнят с грешници, които молят Бог да им прости. Армията на спасението раздава противогази. Някои се самоубиват, за да не попаднат в ръцете на извънземните, но други търсят “предводителя на марсианците” и неговия Mercury Theatre on the Air, за да им размажат физиономията."

    Поздрави!
  • sisidara (Сиси ) Сиси благодаря ти! Радвам се, че сподели! Сърдечни поздрави!
  • Любимия ми жанр-фантастика!
    По-страшното е , че почти всчко написано в този жанр, един ден се сбъдва!
    А и обстоятелствата при които се е заформила идеята....
    Страшничко е , но оригинално поднесено.
    Поздрав, Ели!
  • Laska (Ласка Александрова) ...дано, Ласка! Благодаря ти!
  • дано не е от фантазиите които след време стават реалност
  • Светъл ден момичета и успешна седмица! Благодаря ви!
    Силви да си призная не е много ,,творческа фантазия'' защото се появи в главата ми под доста странни условия. Искрено се надявам да е просто една мисъл... Благодаря ти искрено!
    Весе, мила надявам се да е така... Да бъде просто фантазия!
    Минче, благодаря ти!
  • Потресаващо!
    Поздрав, Ели! Дано е творческа фантазия, а не видение...

    пп имам нещо подобно, но съм оставила надежда за земляните
  • Оригинално поднесено послание!
    Директно!
    Поздравления!

  • Благодаря на всички, че споделихте!
    Ilis (Алина Стоянова)
    oksimoron (Чомолунгм Матерхорнов)
    zelenvik (Виктор Кръстев)
    purko59 (Ангел Веселинов)
  • Наистина интересно!
    Поздрав!
  • Удари в ляво,замисли ме! Истината...мълчание. Благодаря!
  • Смразяващо.
  • Благодаря ти искрено Елена! Аз също се замислих върху проблема и в действителност ми изглежда точно, като масова заблуда за всички ни, а тези които знаят истината едва ли ще я кажат... Прекрасен ден ти желая!
  • Актуално и много добре поднесено.
    Директно въздейства... и се замислих...
    Проблемът хич не е за пренебрегване, както изглежда на пръв поглед.
    Поздравления!
  • Благодаря ти сърдечно Марин! Светъл Неделен ден!
  • Поздрав, Елена! Страшно послание...
Предложения
: ??:??