28.06.2010 г., 11:47 ч.

Мулти култ за абсорбиране 

  Проза » Други
1153 0 3
1 мин за четене

Всички си тръгнаха. Първо Илюзията. Гонорея се заинати преди 60 лева да се трансформират в клинична пътека. После една жена напусна и натисна „Next track” Копчето заяде и така... Последно се изпари “Jameson” - старите приятели имат този навик. Многобройните малки предатели се събират в общ гроб, кремирани до вратовръзките си  “Camel”. Ник Кейв кръжи из стаята и ръфа ушните ми миди -последното неизядено от главата ми. Ърбан йога за напреднали (ще го напишеш ли, Терзиев:) за да бъде Последният прочетен разказ... Прекалено много обстоятелства предразполагат към предателства. Зи рок уби Кейв и роди Нуфри... толкова си там, приятелю, колкото съм сам... какво пък? След около пет часа е Първа пролет, макар за мен да е 34-та, но може и да греша. Със сигурност е първа за някой. Готов съм да абсорбирам, но няма какво... организмът ми спря да разгражда всичко външно в подготовка да спре да разгражда и всичко вътрешно и мисля, че ако някога се самоубия, то ще е поради несходство в характера. Всички букви си стоят по килиите и не искат да участват в оргии (освен стандартните суинг партита на Ctrl-Shift-Alt…)Религия на самотата в действие. Олтарът е 21-инча и е плосък в оня предкомпютърен смисъл на тъп. Бон Джоуви са на 31-во място някъде... В събота е най-зле! След Свети Петък винаги е унизително да се наблюдавам. Ако се унизя още и предложа пари на приятел, за да се върне, той ще го направи (ирландците имат този навик, особено зелените). Току-виж покрай неговото завръщане се прибере и Оптимизмът, този мулти-култ на съществуването... Ако стане, ще почерпя.

© Николай Драгиев Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
Предложения
: ??:??