2.03.2022 г., 19:40 ч.

Мълчанието на агнетата 

  Проза » Други
685 0 6

Произведението не е подходящо за лица под 18 години

2 мин за четене

 "Мълчанието на агнетата", разказан от тийнейджър

И начи, брат, филмчето е мегаяко и кърти плочки, подове за бани и тротоари! За „Мълчанието на агнетата“ ти рЕдим, по времето на дъртите е било вайръл, ма и сега ми се втресе ченето, като го гледах. Три коза дръпнах и още не моа се свеста! Там имаше един турбо откачалник, дето не знам кой му е дал диплома за доктор, обаче тоя, копеле, деби и извратеняка, разфасова хора, пържи им черните дробове и ги хапва с кинти или кианти, не можах да разбера, обаче е изгустеняр отсекъде. И има една пичка, дето мен не ме кефи много, за един път става, ма не за повече, дето се прави на Инч Хай и опитва да хване един друг изгустеняр, дето убива жени, сваля им кожите от гърба и си шие от тях костюм. На тоя баба му само пуловери му е плетяла, на една кука, и сега компенсира, лузър отсекъде. И тая, пичката, отива при доктора, който вече са го фанали и е в кафеза и му фърля фишеци да й помогне да излови откачалката, дето си слага човешки костюми на закачалката. Оня докторчето печен: вика й щи помогна, ако ме преместят в килия с прозорец, да виждам ландшафта, и ме пускат всеки ден да плувам по един час в океана. Сигурно беше намислил да плува до Куба, че тамошните черни дробове са по-сочни, обаче не му върза. И кво става обачее, тия американци са луди парчета: на една конгресменка - тамошните депутатки – извратеняка с ножиците й гепи дъщерята, фърли я в една яма и почнА да й взема мерки. Депутатката се одърви от ужас и вика докарайте ми го оня от килията да помага, а ако поиска и боинг ше му дам, да си скача секи ден от него. ВързАха го докторчето като кислородна бутилка и й го пратИха, ма тъпото копеле взе да я обработва психологически и тя вика връщайте го тоя маздрамуняк у затвора да изгние там. После станАха едни интриги и тоя успе на избега. Обаче кавалер го раздава – не тръгнА да гони пичката, дето търсеше оня с од котюра. Тя се пак успе да го фане по бели гащи, а нашия човек емигрира в Африка. Там дробчетата са по-евтини, даже ги доставят у дома с кетъринг. Много ме израдва филмчето, искаш ли да го гледаме заедно у нас? Ще взема кианти, от теб – мезето.

© Илиян Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
Предложения
: ??:??