15.11.2016 г., 16:40 ч.

Мъртви души 

  Проза » Други
874 1 0
1 мин за четене

Знаеш ли...? Има едни такива хора, Приятелю, които не заслужават обич!
Те не заслужават дори нашата омраза, защото и това ще им придаде някаква значимост, а и ние не сме като тях...А те са МЪРТВИ души, брат! Тяхното съществуване е безлично. Те никога няма да бъдат щастливи и никой няма да ги обича! Техните мечти нямат стойност, защото те не са личности! Те са незабележими.. и знаеш ли, дори очите им са тъмни, не по цвят, а по смисъл, на самия поглед...Те са мъртви души, облечени в тяло на човек, но това не ги прави хора! Аз бих им пожелал всичко най - хубаво, защото както казах ние не сме като тях. Ние сме обикновени и грешим понякога, но НИЕ можем да надскочим времето и да избегнем пространството...Ние винаги ще сме там, където има само истински неща, не че сме го заслужили, а просто сме такива, защото имаме души, приятелю, а без това не оставяш никакви следи в живота си, не вървиш по никакъв път и не достигаш до никъде...а просто чакаш да дойде времето безлико, да пропълзи на лапи котешки и да те погълне, така, сякаш никога не те е имало...

© Красимир Каменов Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
Предложения
: ??:??