26.08.2008 г., 23:20 ч.

На човека, осмислящ дните ми 

  Проза » Писма
10160 3 3
1 мин за четене

Здравей!

Искам да ти кажа хиляди неща, но все още не съм се научила да подреждам мислите си. Извинявай, ако на места звуча объркана, ти знаеш какво искам да кажа, но все пак искам да го прочетеш отново.

Благодаря ти за всичко, което правиш за мен, за всичко, което си направил. Искам да ти кажа, че появата ти в живота ми е най-прекрасното нещо, което ми се е случвало. Всеки ден ти оставяш следи в него, правейки ме по-добър и стойностен човек. Благодаря ти за търпението, доверието и честността, за силата да ме търпиш и обичаш такава, каквато съм.

Не знам дали мога да си спомня всичко, което си направил за мен и за което искам да ти кажа "Благодаря", но ще опитам. Благодаря ти, че ми вярваше, без да се съмняваш в мен дори и за миг. Че казваше, че си готов да заложиш живота си, защото ми вярваш. Благодаря ти, че ми даваш сили всеки път, когато се почувствам предадена, слаба, че не позволяваш никога да се почувствам самотна. Благодаря ти за хилядите пъти, в които си ме връщал, когато си отивах наранена. Но най-вече ти благодаря, че винаги се връщаше. Защото ти носиш светлината в моите дни, ти ме караш да вярвам в добротата, ти си причината да искам да бъда по-добър човек. Заради теб сега аз съм това, което съм, заради теб живея.

Благодаря ти и за всичко останало. И извинявай, ако съм те наранявала и обиждала, ако съм те карала да се чувстваш неоценен. Извинявай за моето безумно упорство, за всеки път, когато бях "лиглата". Знай, че не бих могла да изпитвам подобни чувства към друг човек. Ако беше мой баща, не бих те обичала и ценила повече. Защото аз наистина те обичам, по мой, различен начин, много по-различен от сексуалната любов. Обичам те чисто и искрено, не бих могла да те обичам повече. И те моля, остани такъв, не се променяй, не ме напускай.

Благодаря ти!

© Наталия Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • искрено, нежно и обичливо
    прегръдки
  • Само в писмо могат да се кажат така искрено и прямо тези неща за радостта от нечие присъствие!
  • Най-хубаво е да обичаш... Браво!
Предложения
: ??:??