9.11.2021 г., 11:30 ч.

Нацепени мисли 

  Проза » Хумористична, Епиграми, Миниатюри, Афоризми
767 1 10
1 мин за четене

-  Дали да си взема сега летни гуми? Сигурно ще са по-евтини, отколкото на пролет…

-  Сега всичко е по-евтино, отколкото на пролет…

хххх

Някакъв психолог обясняваше, че трябва да се говори не „проблем“, а „задача“…

Та сега бързам за дома – чака ме моята задача…

хххх

И все ме гонят едни неразрешени и неправилни мисли.

Съобщават за еди-колко си ИЗЛЕКУВАНИ? Как, с какво излекувани?

Кога откриха лечение? Къде го прилагат? Та и полезни резултати дава?

Починали толкова – и всичките в болниците. Или поне вече изписани. Или неприети, та умрели на стълбището. Все около болниците се върти тая Смърт?

Ваксината, казаха убедително, не предпазвала от зараза, а правела изкарването на болестта по-леко? Пък едно време ни лъжеха, че ваксината била бранителка на организма…

хххх

Зяпаш екрана – „диспути“. Питат нещо за заразата Йоло Денев, оня казва, че е измама. Възмутената водеща изкудкудяква: „Ама нали вие карахте ковид?“. А той неочаквано точно и остроумно отговаря пренебрежително: „Че един ли грип съм прекарал…“

хххх

Пак за „диспутите“.

Един казва самоуверено: „ Кризата е факт…“

Вярно, кризата е факт.

Само дето смъртоносната пандемия е нещо като Shadow boxing…

хххх

На екрана няма хора – само журналисти и политици…

 

© Георги Коновски Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Благодаря, Роси!
  • Китайците имат два символа с които изобразяват думата криза - единият е опасност, а другия възможност.🙂👍
  • Благодаря, Вики, Петре!
  • Начиии, от всичко от предишният вожд, харесах определениет му за журналистите - мисирки, или както им казват по селата фитки.Гледам
    ги и не вярвам на ушите си,много ''контепентни'', от разбити магиствали до оздравели от К19... Отново смях...А, летните гуми ли, идва Църен петък, всеобщо намаление на застояла стока, на пролет го няма,сега му е времето-купувайте братя
  • Много си прав. Последното определено е супер!
  • - Гицо, утре щели да минават да обезпаразитяват по апартаментите.
    - За к'во са ми? Ние сме ваксинирани.
  • Благодаря, Надя!
  • Че то и пред екрана няма хора, сенсей. Има електорат. Кризата, че е факт, факт е, дано само до напролет ние не се превърнем в статистика...
  • Благодаря, Пепи!
    За тоя "шеф" има в коментара ми в блога, адресът е след вчерашния разказ за доктор Ай Пари.
  • Още с I-то се разхилих! "Седемнадесет мига до пролетта"

    То па едни журналисти! Репортерковци! По повод случая Андре Токев водещо заглавие на страницата на нова.тв "Ето други известни, на които нищо човешко не им е чуждо". Нямах си работа да коментирам "Това ли му е човешкото? Да шофираш пил? По-тъпо заглавие не можахте ли да измислите!" - след минута беше изтрит. Така че пийте, качвайте се по черешите, пожелавайте освен жената на ближния и комшийката, покрадвайте по малко, нали е човешко!
Предложения
: ??:??