1.05.2019 г., 23:57 ч.

Начо 

  Проза » Разкази
614 1 5
1 мин за четене

   Никой не помнеше кога се появи в компанията. От самото начало седеше, мълчеше и само  слушаше. Почти не пиеше. И беше чешит.

       Винаги съм че чудил защо поетите си дружат с художници, но така е било открай време и ще бъде докато има поети и художници. Е, той не беше художник, а  скулптур,  но поне аз не виждах разликата. Беше останал без работа, но  в първите години след десети ноември  всеки се справяше някак. 

     Начо водеше курсове за кандидат-студенти за Академията. Вземаше  пет души и след няколко месеца  подготовка четирима от тях влизаха в Академията. Затова не го обичаха, а когато при него се записа дъщерята на Президента, завистта прерастна в омраза. 
     След два месеца разбрахме, че ѝ върнал таксата за курса и я отпратил с препоръката да си потърси друго занимание, защото не става за художник. 
     Вярно, че тя така и не стана художник, въпреки че баща и я изпрати да учи живопис в Париж . Но чешита си е чешит - вместо да си мълчи и да ѝ прибере парите, той оценки раздава и то на кого - на дъщерята на Президента.

 

 

© Аластор Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Добре е да се прави така, но колко го правят - единици, а повечето си затварят очите и си мълчат. Напоследък наистина не сменям имената на героите, оставям ги с истинските имена...
    Надявам се скоро да те зарадвам с ново разказче
  • Забавна история! Така се прави, защото те не са повече от нас и дори ние си ги избираме.
    Аластор, ама и ти си бил много опасен. Името на героят си не си сменил.
    Хубаво разказче. Чакам следващото.
  • Благодаря за коментарите и високите оценки за героя. Историята е по действителен случай и дори името е истинско.
  • Уважителен!
  • Ето такива хора уважавам, които не ги е страх да си кажат мнението на глас! Много съдържателен разказ!
Предложения
: ??:??