10.03.2023 г., 10:51 ч.  

Нагли лицемери 

  Проза » Други
330 7 26
3 мин за четене

Навъдиха се. Кои платени, кои от глупост, кои изплащайки „греховете“ на родителите си, дали им неправилни руски имена…

Лицемери…

За които се чудех дали да пиша. Досега само намеквах и на лъжите им противопоставях укриваните факти. Укривани посредством цензура – спиране на други източници, затваряне пътя към блогове, страници, отнемане правото на мнение.

И най-лошото – мълчанието. Мнозина попадат на истината, четат и… Мълчат! Тишина, напоена със страх…

Но, все пак – реших да напомня ОТНОВО известното. Дано стигне до телената ограда на юг, чугунените глави край Созопол, ветровете над Дунав, сухата западна земя…

Изсипва лицемерните си лъжи бивш комунист – ама искаме мир, да капитулира Русия, да бъде както преди.

Което, разбира се, няма как да стане – Русия досега не е капитулирала, та дори когато западняците са нахлували с еврокоалициите си – Сигизмунд, Карл, Наполеон, Хитлер… Та сега срещу урсулчетата и комичния наркоман ли…

А мир искат хората по цял свят – протести има в Берлин, Париж, Рим, дори в уж неутрална Швейцария… И навсякъде десетки и стотици хиляди викат за Русия, пеят руски песни. Освен тогава, когато нацистката пропагандна машина /великолепно работещи професионалистки!/ осигури знамена, дрехи и плакати за своите граждани, смело скрили се нейде…

Вижте какво стана около трите танка, изложени в Берлин, Вилнюс, Талин… Цветя, море от цветя… Обратен ефект – хората почитат загиналите руски танкисти и хич не щат да възпяват американските, английски, немски и всякаква друга паплач наемници, поразили машините…

И, тъй като пропагандистите повтарят мантрата: „Ама всичко да бъде както преди…“, да си спомним кое как беше.

Украйна е странно държавно обединение – руските Донбас, Новорусия и Малорусия, полската Западна Украйна, днепърските земи, населени някога от избягали при разбойниците селяни…

И Крим, който илитератът и убиец Хрушчов напълно незаконно /дори по съветските закони, проверете!/ опита да ашладиса на бандеровците.

Тук се заинтересувайте колко десетки хиляди той пусна от затвора след войната, колко приеха от Канада, където немските прислужници се бяха укрили, колко дойдоха след 1991 година…

И?

2014 година. В Киев ПРЕВРАТ! Срещу законно избрания президент. Преврат, за който САЩ признаха, че са платили 5 000 000 000 долара. А беше уреден от германците, французите и поляците… Същите германци и французи, които безсрамно признаха, че Минските съглашения са били само отлагане във времето, за да въоръжат и организират своите нацисти…

После „избираха“ президенти…

Но срещу превратаджиите се изправиха руснаците от Донбас. И гражданската война започна…

Убийствата в Одеса, разстрелите на истинските демократи – да спомена само писателя Олес Бузина, много журналисти и политици…

Лицемери, не сте чували за „Алеята на ангелите“, нали? Детските над 300 гроба – на убити от нацистите малки руски украинци?

Целта на наркомана е ясна – да оцелее още малко поне. Целта на бандеровците също – да грабят от оставената им власт. Целта на САЩ е разбираема – да обкръжава Русия /събитията в Грузия сега/ и да я унищожи. Конкуренция по каубойски.

Целта на европейците е мътна – урсулите знаят защо и за колко подкрепят убийствата, но останалите?

Да, видна е радостта – руски руснаци и украински руснаци се избиват. Братя… Както, впрочем, сме ние с „македонците“ или сърбите с черногорците…

Но – вие, лицемери, какво печелите?

Не питам колко – все нещо ви подхвърлят господарите. Измекярите трябва да се подхранват…

Нелицеприятно? Да! Но огледалото не е виновно за кривите ви муцуни, песоглавци…

Но пак да попитам – защо подминавате историята, лъжци?

И последен въпрос: а УТРЕ каква ще я кършите?

Напомням диалога от „Драконът“ на великия Евгений Шварц: „ Синът: Всички ни учеха да сме такива…

Бащата: Но защо ти беше най-добрият ученик?“

Ще ви попитат…

П.П.

Вижте бележките ми в коментарите, има какво още да се каже.

 

© Георги Коновски Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Благодаря, Иване!
  • Браво, Георги! Поздравления!
  • Благодаря, Дочке, Красе, Метроном!
    Наложи се да пусна нов материал, защото място в отговорите не стига. Вижте!
  • ''Лицемери'' е точното определение. Останалото съм го казал тук: https://otkrovenia.com/bg/stihove/mirolyubci
    По смисъл е идентично - коментари липсват. Причината предполагам не е в съдържанието, а в ''имиджа'' на автора. Живи и здрави!
  • Мачът е продаден.
  • Кукловодите винаги са в сянка. А куклите са преходните лица на позора и на славата.Зрителите ръкопляскат или освиркват, но рядко се заглеждат зад кулисите. А и мисленето се превърна в бреме.Нали ни го сервират от екраните сдъвкано.
  • Георги, ако не бяха американските консерви, войската на Сталин щеше да изпука от глад. Сталин е диктатор като Хитлер и двамата си поделят Полша. Разликата между двамата е, че Хитлер изби 6 милиона евреи, а Сталин 50 милиона руснаци, от които 30 милиона в мирно време! Вярно е, че американнците нахлуха в суверенен Ирак и световната общност не ги осъди за това. Руснаците също не ги осъдиха. И неслучайно. Така се възползваха от прецедента, за да си върнат Крим, а сега нахлуха в суверенна Украйна. Така не може. Утре турците могат да нахлуят по същия начин и да анексират България под претекст, че някога сме били тяхна територия.
  • О, да, вярно! То на американците май едно от любимите им занимания (когато не избиват огромни маси бизони, огромни маси Северно-американско коренно население (по-известно нам като индианци) и след това (лицемерно?) да благодарят за всичко това на Деня на благодарността) е да бомбард..., ъъъ, тъй де, да даряват демокрация ...
  • Благодаря, Акеми, Христо!
    Не, американците подариха кораб с плесенясала царевица, а дъртото месо беше от холандците - бракувано от военновременните им запаси.
    Американците дариха демокрация!!! И демократи...
  • Aвe, като стана въпрос за дарения, американското правителство (или американски фондации) не бяха ли дарили навремето, в началото на 90-те години, на току-що плахо прохождащия в демокрацията български народ хранителни продукти (по-точно- месо) със срок на годност, изтекъл някъде 10-ина години преди датата на дарение ? Тия тъй чистосърдечни, благородни, (абсолютно нелицемерно) свръх-загрижени за чуждото благо американци? Само наминавам да попитам. Благодаря :D !
  • Patrizzia (Надежда Ангелова) - права си е жената да я е страх! Аз три ваксини си бих и всеки път все българка се събуждах
  • Ето, това ми липсваше. Разговорът, мненията... А не печално известната книга за "Похвали и оплаквания". Тук в раззгара на епидемията, когато България реши да дари на Македония ваксини една нахъсана македонка ревна в телевизионно интервю, че по-скоро ще умре, отколкото да се ваксинира и да се събуди българка.
  • Колкото македонците са народ , толкова и укрите, Иване. Разликата е че на едните им промиха мозъка сърбите а на другите- американците. Украински език също няма а само някаква абсурда смес от стар руски и развален полски. Наскоро разговарях с една млада жена от Одеса и като я попитах защо говори на чист руски, тя сама си призна, че това им е роден език и друг нямат. Но тази се оказа програмистка с две висши образования а не от безмозъчните, които мрат на фронта.
  • Благодаря, Пепи, Мачо!
    Дребна подробност - още през 2014 година УКРАИНСКАТА нацистка власт забрани руския език и култура, изиска задължителна употреба на суржик.
    И ти повтаряш елементарната методика - не виждаш началото, подминаваш причината, натам - патос.
    Младене, да довърша.
    Путин изобщо не обсъждам. Защото ако го сравня с падащия по стълбите, изкукуригал, говорещ си със сенки дъртак и деянията му /уволнението на главния прокурор в Украйна, задето разследвал престъпленията на сина му.
    Персонификацията на конфликта е опит да се прикрие истината, а сатанизацията на "другия" е слабост.
    Последно - математически логично питам: защо пропускаш /случайно?/ началото? Даже не споменавам за "Нахтигал", Волинското клане, Хатин /унищожен от украински нацисти/ и тем подобни...
    Потърси историята! Не започва на 24 февруари 2022 година, нито с Путин.
  • Натовската хегемония раздели света. Преди години за войната в Сърбия им дадохме въздушен коридор, сега бази, за които дори наем не взимаме. Всеки 3-ти нарушител шофьор е дрога. От къде изведнъж се напълнихме?
    Били сме малка, бедна държава, но даваме оръжие на Украйна?
    Задавам отговори, мерси!
  • Отричането на украинския език, на украинската култура и украинския народ е расизъм. Расизмът няма място в съвременния свят.
    Днешния руски народ и днешната руска държава повтарят грешката на германската държава и на германския народ от периода 1933 - 1945.
    Няма никакво съмнение, че резултатът ще бъде същия.
  • Благодаря, Надя, Миг, Младене,!
    Уточнявам. По време на Втората световна беше нападнат СССР, Не Русия само.
    Западната помощ е била под 3% от употребеното въоръжение, храни и т.н. За което руснаците плащаха до след 2000 година.
    Съюзниците дебаркираха в Италия през 1943 година, в Нормандия 1944 година. Когато се виждаше - Съветите сами се справят.
    Русия навлезе в Украйна, вярно. В подготвяща агресия Украйна. В този момент Донбас бе признат за руски. Справка - Косово.
    Ако Сталин бе ударил превантивно Хитлер - колко милиона щяха да са спасени.
    Но Великобритания /срещата с Хес/ и САЩ бутаха немците на изток.
    Случайно си пропуснал преврата в Киев, който прави всичко след това незаконно.
    Нарочно не питам за сравнение с постоянните агресивни войни на САЩ - ще отговориш "Това е друго".
  • "Венецианският търговец".- написана преди доста столетия.Но актуална и днес. Ако "ефрейтора Шикългрубер" не беше третокласен художник, а историк, днес света би бил подреден по-иначе...
  • Привет, Георги. Ще коментирам по същество. По време на втората световна война Русия бе нападната страна. Подпомагаха я САЩ и Англия. През Персия минаваше т.нар. Път на живота. По него я снабдяваха с камиони, с техника, с консерви и какво ли не още и то денонощно. Без тази помощ съветската армия никога нямаше да се справи с Хитлер. Днес ситуацията е коренно различна. Путин е агресор. Навлезе с войски в суверенна държава. Хиляди невинни руски войничета мрат заради завоевателните му амбиции. Смърт жестока и безсмислена - в името на един обезумял тиранин. Тая няма да я бъде, Георги. Путин разчита на Китай и на Турция, но Китай е коварен, а Ердоган не е вечен. Реставрацията на комунизма няма да се състои, още повече че и Путин не жалае комунизъм. Лека им пръст на комунистите. Скоро ще се скончат до последна бройка. Една обща братска могила за тях ще свърши чудесна работа!
  • Тежи на мястото си всяка дума. Като камък. Дано не е надгробен за света.
  • На лъжата краката са къси ,а на Истината ръцете са дълги ........и имат задушаваща прегръдка .....из "Наръчника на Майстора" !
  • Неудобен въпрос - Светулке.
    Не разбрах - искаш да кажеш, че подминавам историята? Къде? Как? Все пак - специалност от СУ ми е.
    Ако съм сгрешил, извинявам се.
  • Благодаря, Светулке, Пламене, Димитре!
    А в историята има още много, много интересни неща...
  • ...защо подминавате историята?
    Но защо ти беше най-добрият ученик? Ще ви попитат.
  • коментара е излишен!
  • 👍👍👍
Предложения
: ??:??