30.12.2021 г., 12:33 ч.  

Наковани 

  Проза » Епиграми, Миниатюри, Афоризми
358 2 8
1 мин за четене

Човек трябва да има мяра във всичко. Да знае къде ходи, кога ходи, защо ходи… И овреме да си тръгва – от гостуване или от тоя свят…

хххх

Жените още ме поглеждат – вдъхвам надежди.

Напразни…

хххх

Поредният рекламен агент на фармафията убедително обяснява, че две ваксинации пазят 20%, три – до 80%, трябвало и още, и още…  и така нататък…

Като дете от средата на миналия век, аз съм ваксиниран с всички задължителни и възможни ваксини. И не се сещам нито веднъж да са ми слагали две, три, че и повече…

Ние ли бяхме здрави…

Или нещо ваксините / „ваксините“/?

Водата, дори дестилирана, дали пази здравето?

хххх

От уикиречника: ТЕРОР - Страх, ужас, предизвикан от заплашителни и жестоки мерки от страна на властта или на частни лица.“

Ха???

И кога ще бъдат разследвани и съдени хората, всяващи страх и ужас сред населението посредством заплахи за чували с трупове, масови погребения, мрачно бъдеще? Хората, създаващи кризисна обстановка чрез измишльотини във вид на „математически“ модели? Хората, забраняващи нормалния живот и разрушаващи го със заповеди, насилие, глоби, преследване? Хората, подстрекаващи паниката чрез заплащане на съгласилите се с черната обстановка? Хората, разбиващи нормалната обществена среда и внушаващи омраза към несйгласните с терористичните действия на властта и фармафията?

 

© Георги Коновски Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Благодаря, Руми, Катя, Пепи!
  • Това "ходи" малко двузначно ми звучи, може и да ходи по нужда. Наистина е важно къде и пред кой ходи!
  • И аз ще подкрепя изказването на Patrizzia. Ако си на гости и ти харесва си тръгваш само ако те изгонят. 😃 Никога доброволно. Това е в кръга на шегата.
    Хареса ми.
  • Интерсни разсъждения, Георги, аз също се замислих....
    Пожелавам ти мирна и спокойна Нова година!
  • Благодаря, Надя, Румяна, Младене!
    Щастие и късмет!
  • Старата да отминава (че е стара), новата да идва (че е млада) с ваксина или НЕ, страх и ужас нека няма, повече с ум и мъдрост ние да се сдобием! Честита да е 2022 г. и все така да ги редиш!
  • Ех, тези жени! С един поглед само вдъхват надежди...от кръста нагоре!

    За старите ваксини можем да кажем само: с малко, но завинаги! А за новите - никога не са достатъчни!

    Поздравление за остроумието, Георги! Пожелавам ти весело посрещане на Новата година. Да ти носи здраве, радост и повишение на пенсията...в пъти!
  • Първите два реда, значи, въобще не съм ги видяла! Старата школа не се предава, сенсей!
Предложения
: ??:??