7.10.2011 г., 19:41 ч.

Направи ми десерт! 

  Проза » Еротична
1429 0 1

Направи ми десерт с целувки, нека малко нагарча, като черния шоколад с ефирна сладоледена глазура, за повече деликатност!

 С заливка от карамел за повече мекота на вкуса, а най-отгоре сложи червени плодове, за цвят на страст.

 Сервирай го върху устните си, за да мога с всяка хапка да поглъщам  опиянение.

  Студената глазура, бавно топяща се от топлината на кожата ти,  да се стича по теб, спирайки се във всяка гънка от формите на тялото ти, от които ще отпивам жадно!

  Апетитно се потапям в тази порция сладост!

Сладък допир от досега на дъха ти по всяка моя фибра, която  ще вдишва топлината ти и  ще ме кара да потръпна от вълнение, хапка по хапка.

Ще се водя по шепота на аромата, който излъчва сладкото удоволствие от целувките ти.

Ще помня с копнежи за тази наслада!

Ще облизвам последни следи, към сладкарница "Наслада", в която ти ме заведе и ми направи най-вкусния десерт, който сътвори с лека усмивка и претворен поглед на удоволствие! Десерт, носещ ми радост да бъда в твоите обятия! Нежна ласка на мигове сластни!

© Мария Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Любовта е по силна от всичко, деликатността може да е навсякъде!(:
Предложения
: ??:??