16.11.2006 г., 15:22 ч.

Нашите котки 

  Проза
1292 0 5
1 мин за четене

Много хора си взимат котки, защото им носят късмет. Ако това е вярно ние ще имаме много голям късмет. Защото в нашата къща са цели три котки. Първата и най-голяма е Мишо. Малко е нахален, но пък е много умен. Още от малък се научи какво се прави вътре и какво навън. Освен това не е капризен и се храни с всичко, което му дадем. Научи се също и да си отваря вратите сам.

Втората ни котка е Рижко, но понякога му казваме Спот. Въпреки, че е доведен по-късно, те с Мишо се разбират добре. Взима пример от него във всичко. Обича да обикаля навсякъде из къщата и двора. Когато поотрасне още малко ще почне да обикаля и по съседските дворове. Обаче не му се чува гласа. Отваря си устата, а "мяу” няма. Но е щур за десет.

Третата ни котка е Перса. Тя е смесица между персийка и обикновенна котка. Още е съвсем мъничка. Сладка и тиха, дори не се забелязва.

Бате за спомен ги снима с телефона. Направил им е специална папка в компютъра с техни моменти. Ако ги нямаме тези пакостници, в къщи щеше да е по-скучно. Ние се грижим за тях и те ни развеселяват. Приемаме ги като част от нашето семейство и наши най-добри приятели.    

© Александър Костов Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Браво за разказа, прекрасно си го написал и се усеща че обичаш животните, а това е най важното.

    Поздрав и усмивка.
  • Поздравче за писитата и за разказа
  • Браво Сашко!!! Много хубав разказ си написал И се радвам, че обичаш животните Дано повече дечица вземат пример от теб!!!
  • Наистина ни е весело в къщи с тези палавници. Искахме и куче, но ще ни стане в повече.
    Поздрави, Сашко!!!
  • Много хубав разказ!Браво!А по-хубави и палави животинки от котките нямаЗавиждам ти,ти имаш три,а аз само една,със сигурност във вас е винаги забавно.
    Още веднъж поздрав за разказа,много ми хареса
Предложения
: ??:??