Не бой се! Аз ще те изстрадам.
Ще дишам вместо теб и ще прощавам.
Ще бягам с теб и ще изгарям.
Сълзите твои в моите очи ще приютявам.
Не бой се!
Защо е важно правилно да се страхуваме!
Страхът - предпазен механизъм,даващ ни предимство в сблъсъка с предполагаемо бъдещто бедствие или...
или сковаващо чувство в настоящност обременена с перманентна тревожност?=? Ти избираш!
Човек е обречен в борбата за контрол над страховете си.
Но е способен да ги овладява.Основното в овладяването на тревожността е умението ни да постигнем баланс между
страха от живота и страха от смъртта.
В същината си страхът е неразбиране /неосъзнаване/ на понятията загуба и притежание.Колкото по изявен егоцентрик е един човек, толкова по раздуто чувство за собственост има той и толкова по-болезнено изпитва всяка една заплаха касаеща "имането" му.
А какво реално притежава?
Вещи,умения,власт,талант......... - видими и невидими илюзии в разпад.В безкрайната относителност на живота, същностната-ценностна притежателност, представлява непрекъснато променяща се /обогатяваща се/ смислено енергийна съзнателност.А това, което ни дава желание за развитие /на тази съзнателност/е пророческият импулс към цялостност,завършеност,равновесие достижими чрез сливане с божественото.
Живеем в свят управляван от примитивни хора с примитивни средства,но в благодатно време.Време на съдбовни избори.
Страх или разбиране,страх или развитие,страх или хармония,страх или хуманност,страх или достойнство,страх или свобода,страх или...........
И тръгвам - път голям.
И бягам - множество посоки.
Ще стигна ли? - Къде?Не знам!
Светът голям е - целите високи!
p.s.
Колко е важно с човека до теб,да сте усетно съвместими в страха и болката!
© Димитър Георгиев Всички права запазени