18.03.2023 г., 14:28 ч.

Не ми прости... 

  Проза » Писма, Други
393 0 0
3 мин за четене

Не знам, защо тогава ти не ми прости?! Нима за всяка грешка, невъзможно е да се прости?

Нима безгрешни сме на този свят...?!

Как да простиш в душата ? Някой трябва ли да те учи? Нима е нужно това  като "учение" да се случи?

Застани пред огледало, не кривото мило... А правото! 

Пред него лъжата, не вирее... Истината царува и пее.

Песента й  - не всеки способен е да я чуе! Защото, различна е! Тази песен не се чува с ушите , а със сърцето!

Не знам, защо не ми прости в онази нощ!? Още се чудя...?!? Нима грешно е, че влизам в съня ти, всяка нощ  сякаш с взлом!?

Престъпно и шумно, прокрадвам се в мислите ти, за друга - ужасно студени! Пътищата към сърцето ти - са с бурени и треви където щастие няма.?... Само отровни змии!

Не можеш да прощаваш, но ще ти се наложи - помни! Тя прошката е за всеки, и ти не си по различен на света! Смъртен си и дишаш! Имаш своята човешка топлина! Създаден си от любов и трябва да продължиш това дело необикновено  добро!

Научи се на прошка! Лесно е...

Ти на трудното в живота получи отличия! Не мисля , че това ще те затрудни!

Отново в живота ти - бури, депресивни неврози... 

Какъв е този живот, Ной? Повече ми прилича на психиатрия, не на живот.

Живей. Дишай свободно, Ной! Какво те спира?

Предразсъдъци? Любов? Омраза? Расизъм?

Кой черен, кой бял? Кой християнин,  кой пък мюсюлманин?

За всички животът е един!

Един въздух - делим!

Една трева - газим!

Прощавайте си ! Обичайте се! Живота е кратък за омраза и сплетни !

Спри... 

И помисли, че любовта е велика и за всичко някой ден на виновниците ще си

отмъсти.

Но не с война.

Тя е за слабите божии чеда!

 

18/03/2023г.

 

© Karolinne Kolewa Всички права запазени

Произведението е участник в конкурса:

Грешка и прошка »

11 място

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
Предложения
: ??:??