8.08.2023 г., 10:32 ч.  

Не питай, а изпълнявай! 

  Проза » Други
211 1 7

Произведението не е подходящо за лица под 18 години

3 мин за четене

Тия записки станаха нещо като диагноза и лечебна насока за спасяване на човека. Избягвай тлъсто и медии, храни се леко, мисли здраво…

Но вредното си е вредно…

хххх

Гласували утежнени наказания в закон, приет преди няколко дни. За да отговорят на хорското недоволство от извършените злодеяния у нас…

Само дето пропагандаторите пропускат нещо елементарно – новоприятият закон щеше да влезе в действие от 1 януари 2024 година?!

Тоест, още недействащ закон вече е показал, че е нефелен…

А кой и с какво гарантира, че новото е свястно?

хххх

Дали квалификация „интимна връзка“.

Казано по нашенски – и кой им е светил, та го твърди?

Пък може и да се докаже – клипче, снимки, доказано тая работа в оная…

хххх

Но как звучи – интимна връзка между две лица…

Тоест – направо въвеждат гей-лесбо връзките като ЗАКОННИ! И ГИ ПРИЗНАВАТ.

Нали затова столичните обратни размахваха плакати за признаване на тяхната конвенция…

А основата е джендърска – ГЕРБ, ПП, ДБ, ДПС…

И не е важно кой е отгоре. Важното е в кого е инструментът. На властта…

хххх

Избеснелите суфражетки повтарят като пияни папагали – интимният приятел, приятелят й, били приятели…

Нормалните мъже вече се боим да наречем някого приятел…

Щото ще помислят, че… такова де…

Погубиха хубавата дума…

Както и точната междуличностна – партньор. Как нормални търговски партньори да обяснят на жените и любовничките си, че със съдружника не са… Таквозинка, де…

хххх

Пак феминистките – „Да се приеме Истанбулската конвенция“…

Ха на бас, че не са я чели… Ама имат право на мнение, нали?

И по медиите – да се вземат мерки срещу мъжкото насилие…

Що не почнат още с раждането? Кръц… И не е мъж…

хххх

Войната на лесбийките срещу човечеството…

хххх

Накрая – да ви прави впечатление, че се набляга не на факти, а на разпалвани емоции?

Говорят за двойно убийство. А всъщност са две убийства – за пари, но по различни причини, на различни места. Просто няма „влюбена двойка“, както се изцепи един сайт, а двама убити от един катил, но…

Така излязоха факти и по други случаи за насилия…

Впрочем, не излезе нито един психолог – да обясни тая тъмна страст на жертвите към палачите. Защо? Слепи от любов? 18-годишна ученичка, със замаяна глава правила порно клипове и снимки, пък си поискала професионалното възнаграждение?

Права била – бизнес, какви чувства, какви интимни връзки? Освен муш-муш пред камерата…

И за елементарната слепота. Ама нали – модерни времена, интернет, всичко знаят младите, пък още мислят, че що хвърчи – все се яде, що те чука – все е Ромео или някоя Жулиет с гумен инструмент?!

Кой ще спасява децата и младежите от тях самите…

 

© Георги Коновски Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
Предложения
: ??:??