8.05.2023 г., 10:45 ч.

Не се озъртай! 

  Проза » Други
160 4 3
4 мин за четене

Щото ще видиш едни неприлични работи… Мани, мани…

хххх

Мързеливи и безотговорни излязоха организаторите и разследващите на „атентата“ срещу Каскета.

Домързя ги да покопаят малко – та кратер от взриз да показват, а можеше багерче да докарат – ама акъл не им стигнал…

Че и най-напред показаха опушена трева, после камерите заснеха двамина с лопати да оформят произшествието. Барем петима да бяха – щеше трапче да стане, гробче за каскетните амбиции…

Само дето разтревожили децата на съжителката му /бивша танцьорка на пилон, сега в подобно занятие – адвокатка/…

Най-интересното – поне за мен – беше изненадата, неразбирането и дори възмущението на организаторите, че почти никой не се хвана на евтината въдичка. Откровено изумени бяха - ама–те така хитро са наредили нещата, пък хората не приемат фарса за трагедия, не щат да страдат, не желаят да устроят гигантски протести /само група подчинени прокурори се събраха недоумяващи на митинг под ръководството на денонощната говорителка на Каскета!/, даже изпълниха и социалните мрежи, че и официалния ефир с подигравки, присмех и вицове…

Но благодарим им за труда и грижите. Създадоха на хората поне повод за смях. А в това трудно време смехът лекува. Или барем поддържа. С мисълта: бе, няма как тия идиоти да са вечни…

хххх

9 май…

Ден на победата…

За която загинаха и хиляди българи.

И на този ден в България, както в САЩ, Великобритания, Франция, Сърбия, Канада… Навред вече хората излизат на улиците с портретите на бащи и деди, паднали във войната срещу фашизма.

Само че родните десни бесни искат да няма подобни шествия. Искат либерална забрана на това, което не им изнася.

Защото техните бащи и деди на снимките са или в партизански дрехи, или в жандармерийски униформи.

Все още е неудобно у нас да си откровен нацист – въпреки проявите и вярванията ти…

хххх

А нащите войници се сражаваха срещу нацисти и фашисти на фронта. И гинеха в името на България.

Наложи се да воюваме – нали благородният цар и политиците му, както обикновено, станаха съюзници на античовешката коалиция и обявиха война на САЩ и Великобритания, та добрите западняци да бомбардират, разрушават и убиват в беззащитна Сфоия.

После дойдоха съюзниците на американците и британците – украинците от Трети украински фронт. И нашите бащи и деди тръгнаха срещу любимите съюзници на Фердинанд и Борис – немците, та с кръвта си да измият позора от съглашателството…

хххх

А 9 май за новите съглашатели е Ден на Европа. Щото тогава някакъв чиновник държал реч. Има я в интернет – вижте я. Ни дума за някаква „обединена Европа“ – човекът говори за нуждата от обединяване на производителите на въглища и стомана. Картел – за икономическа власт. Както, впрочем, стана с рекламирания ЕС…

„Обединена Европа“ е понятие старо. Още Наполеон го използва, когато повежда половин милион обединени европейци, за да завоюва пуста неподдаваща се Русия. После го взе Хитлер и поведе обединените европейци срещу СССР. С перспектива да завоюва целия свят…

Та до 9 май в Европа…

Обаче – ще го честват. Ами като няма друго нещо, станало на тази дата? Не трябва да се напомня за победата над нацизма и фашизма, за усилията и заслугите на СССР, на руснаци, украинци, белоруси, казахи, грузинци, арменци и така нататък съветски народи. Разбира се – и за данта на британци, американци, канадци, китайци, австралийци…

Времето тече, животът се променя…

А някои искат да променят и историята.

Засега не успяват.

Засега…

хххх

И да напомня думите от известен руски марш. Истински стих, не стихоплетстване с букаи…:

 

Не надо нас пугать, бахвалиться спесиво.

Не стоит нам грозить и вновь с огнём играть.

Ведь, если враг рискнёт проверить нашу силу,

Его мы навсегда отучим проверять.

 

Заповядайте във вече угасващия блог - повече за некадърния "атентат" и за света днес - https://genekinfoblog.wordpress.com/

 

© Георги Коновски Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Нашата история е к...а, която си ляга само с победителите. Прочетох тази мисъл някъде. А дали в не така далечно бъдеще от нея няма да остане само първата част?
  • Благодаря, Катя!
  • Много ми е интересно как някой излиза и казва или пише Народът мисли така.. Народът иска това.. и т.н.
    Тая държава се напълни с компетентни личности, които знаят всичко и разбират от всичко и затова все повече затъваме.
Предложения
: ??:??