8.06.2010 г., 20:35 ч.

Не се страхувай, когато те е страх (Триумф над страха) 

  Проза » Други
1407 0 2
1 мин за четене

Не се страхувай, когато те е страх

(Триумф над страха)

 

 

 

Не се страхувай, когато те боли.

Не се страхувай, когато те е страх.

Затвори очи и се пребори със страха. Не мисли за него. Не мисли за болката и отчаянието. Те са една фалшива илюзия, създадена от тъмнината.

Хвани се за надеждата. Почуствай вярата, дълбока и силна. Накарай слънцето да изгрее за теб, дори когато е нощ. Накарай небесата да се разтворят за теб и да излеят най-голямата си благодат. Разтвори ръцете си широко. Нека тази благодат се стече по кожата ти. Усетù я като енергията, преминаваща през сърцето ти. Няма нищо по-силно от това. Няма нищо по-свято от това. Нека тялото ти да потръпне от силата, която се влива в теб.

Ето, че страха го няма. Няма го отчаянието, няма го и мрака, защото „ТИ” си този, който определя дали да се страхува и да потъне в мрака, или да се издигне извън него, разтваряйки небесата над себе си, дори за да се доближи до истината.

За да се доближи до чистото, оставяйки всичко материално зад себе си в мрака, омърсено от алчност, завист, злоба, самосъжаление. Сега си с чиста душа. По-чиста дори от планински поток, извиращ от най-дълбоките планини. По-чист от светлината. Ето, сега вече се доближаваш до чистата енергия. Доближаваш се до съвършеното.

Затвори очите си и погледни. Виж истината, за да си истински „тогава” и „след това”.

© Борис Керемедчиев Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Благодаря
  • Затвори очите си и погледни. Виж истината, за да си истински „тогава” и „след това”.

    !!!!
    Много силни думи,Боби!!!Браво!
    Малцина са хората,които да могат да се изправят пред истината,за да останат истински!!!
Предложения
: ??:??