12.08.2023 г., 8:59 ч.

Не запушвай уши 

  Проза » Други
216 2 7
3 мин за четене

Слушай…

И мисли.

Някаква телевизия. Проскубан либераст обяснява, че народът иска да се събори страшния за него паметник.

Журналистката казва: „Но има и други хора, които не са на това мнение…“

Отговорът трябва да се пуска поне три пъти на ден по медиите - да покаже тия какви са: „Това не са хора. Тия са остатъци от клетките на маймуните в зоопарка…“

А самоувереният неграмотник е завършил грънчарско училище и… Някакви курсове за промиване на междуушието…

хххх

Войната с паметниците е по-лесна и безопасна от войната срещу идеите и настроенията на хората. Още повече, когато хората са вече готови - наплашени.

Именно затова е натискът ПРЕДИ местните избори. Бесните десни искат да стреснат. Да покажат – става това, което те са намислили. Ама глупаво, безполезно, вредно – важното е, че те са пожелали… И ще стане!

Приказките за лошия паметник, символ на опасен и античовешки строй падат при банално сравнение на живота преди и сега. Битовите условия и духовния живот…

А най-вече сравнението между управлението преди и сега. Ония със здравия разум и днешните полуграмотни, глупави и самоуверени дебили…

А паметникът е част от историята. Сравнение – какви паметници и кому са вдигани навремето и кому сега. Да речем – паметника на педераста, наричан Голямата Берта от дружките си Филка и Данка…

хххх

Повтарят ли, повтарят – трябва да има специален музей за 45-те години. Да знаели децата какво е било…

Децата лесно могат да научат – само да попитат дядовци и баби. Но това не е изгодно идеологически.

Затова – колективни дресировки.

Въпрос – България има многовековна история. Различни периоди, различни събития…

Защо трябва да се акцентира на „лошите“ 45 години? Защо няма други музеи? Музей за робството? Музей на героичната борба срещу османците? Музей на Възраждането? Музей на книгата? Музей за Третото царство – с драния Стамболийски, далаверите на властта, рязаните глави, изгорените къщи, двете национални катастрофи, съюза с Хитлер?

Като ще е история – сладко и горчиво наведнъж…

И паметниците да се сложат един до друг. Тоя на Съветската армия и оня на гея, създал реституционния закон за грабеж с фалшиви документи, на лошите създатели на ТКЗС-тата и благородните унищожители на селското стопанство, разрушените останки от предприятията и блестящите кол центрове…

Така де – знанието идва от сравнението…

И специален музей за днешните „антикомунисти“ – с материали за комунистическите им родове, уреденото им благоденствие, привилегиите преди и сега…

„Защото няма нищо тайно, което да не стане явно, нито пък скрито, което да не стане известно и да не излезе наяве./Лука, 8, 17/

Макар че си го знаем.

И по делата им ги познаваме…

хххх

Пак мисирек: „Оня запис, за когото някои твърдят, че е от заседание на ПП…“

Скоро ще завяват: „Фалшивият запис…“

И – ще забравим…

хххх

И мисирка: „Новини от добре познат регион – Малдивите…“…

Кому познат?

хххх

Пореден пребит и ограбен пенсионер.

Ще има ли протести с плакати: „Нито един повече!“? И дали няма да помогне Истанбулската конвенция…

 

 

© Георги Коновски Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
Предложения
: ??:??