23.10.2008 г., 6:49 ч.

Нечута 

  Проза » Писма
887 0 4
1 мин за четене

Угасих лампите в стаята си и се заслушах в нежния шепот на тишината. Колко тъжна беше тази нощ. Колко е подтискащо да бъдеш сам... захвърлен дори от родната си майка. Излязох на терасата и се загледах в небето. Беше тъмно и самотно. Точно като мен. Без нито една звездица по него. Даже луната се криеше зад черните облаци. Навън се стелеше глуха тишина и мрак. Уличните лампи едва мъждукаха и това още повече засилваше подтискащата обстановка. Прибрах се. Сгуших се в ъгъла на стаята си и си мислех за живота. Колко труден беше той. Едва навършила шестнадесет, а вече се чувствах уморена и безсилна, смазана, като на шейсет. Можех да се похваля с това, че съм преживяла много повече от вече хора на възраст. Че съм опитала и от сладката, и от горчивата страна на живота. Но сякаш горчилката е повече. Хората са казали, че животът е каца с лайна и отгоре два пръста мед. След като изядеш меда, остават само лайната. Прощавайте за грубия ми език, но прави са хората. Да, наистина е трудно да си сам. Тихо да си рониш сълзи и да няма кой да те попита какво ти е. Да нямаш родител насреща. Е, моите сълзи вече пресъхнаха. Нямам сили да плача. В момента даже не знам какво точно желая да споделя с вас. Може би, че искам да бъда изслушана, знам ли? Изгубих желанието за живот. Изгубих желание дори да се храня. Казано накратко - за нищо вече нямам желание. Съжалявам за глупавото си откровение. Просто се надявам поне тук да бъда изслушана...

© Анита Райкова Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Никога няма да си сама!Помни,че винаги има една "панда",която да те прегърне!
    Ти си уникален човек,който слуша сърцето си!Знам,че ще успееш в живота,защото го можеш и го заслужаваш!!!
  • Не просто майка ми реши, че приятелят и е по-важният, а аз... да се оправям сама Не, че нещо... Цял живот от както се помня сама съм се оправяла. Когато майка ми е имала нужда винаги съм й помагала. По едно време дори ролите ни се бяха обърнали, а сега когато аз имам нужда от нея... Просто я няма. Както и да е Пак сама ще се оправя както винаги Но не ме мислете за жертва Аз съм весел човек. Просто имах нужда да споделя
  • За да те изхвърли майка ти, явно си стъпила в кереча. Я си помисли!
  • Здравей, и аз съм тук и искам да те изслушам, не задържай нищо в себе си, споделяй с нас
Предложения
: ??:??