5.04.2021 г., 11:15 ч.

Неделни записки 

  Проза » Хумористична, Други
228 4 4
2 мин за четене

Отправих платен вот. Както винаги. Понеже не ми се ходи ей така – да създавам видимост за демокрация, плащат ми за гласуването.

„Почна се преди години. Тогава жена ми ме подкупи с „История на Средиземноморието“. На следващите избори беше една енциклопедия…

И тръгна меркантилността и корупцията. Е, не чак изпипани политически – тя взема пари от общите, плаща ми, но не се интересува за кого съм гласувал. Парите като смазка за поместване на мързливия ми задник…

Все пак – на печалба съм. По нашенски: шамар да е, аванта да е…

хххх

В секцията видях бивша колежка. Заместник председателка на комисията била. Оплака се, че председателката хем била пълна невежа, хем не желаела да пита, камо ли да схваща…

И на какво се учудва? Невежите НИКОГА не питат, НИКОГА не се учат, НИКОГА не признават, че нещо не знаят. Те са специалисти по всичко…

А вежите – така трябва да е, от вещ – ще познаеш по интереса към света и знанията дори да са станали стогодишни старчоци.

Кокалите плесенясват, акълът не трябва…

хххх

Прехвърлях с дистанционното в празна надежда да намеря нещо свястно българско.

И забелязах – по трите основни станции поканили да обясняват света, епидемията и изборите общо пет блондинки…

М, да – зле са нещата, щом акъл от блондинки чакаме…

С извинение към дамите с руси коси 0- брюнетките на екрана не са по-акъллийки.

Подчертавам – на екрана!

хххх

Машините за гласуване почти едновременно взеха да блокират. Или объркват нещата. Например, реда на преференциите. Което си е софтуерен проблем.

И показва кой има нужда бюлетините „да се броят“ от МишоК между две ракии…

хххх

Гледам евентуалните резултати. Старите банд… партии и нови ОПГ-та, в които са събрани огладнели политикани…

Разместване на мошеници, мутри, крадци, наглеци, простаци, педали, кретени в нова формация…

А математиката учи: при разместване на събираемите сумата НЕ СЕ ПРОМЕНЯ!

Впрочем, у нас отдавна няма събиране, а само изваждане и делене. Умноженото е зад граница, по чужди територии и банки…

 

В тази връзка препоръчвам коментара в блога ми - https://genekinfoblog.wordpress.com/

 

 

 

 

 

© Георги Коновски Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
Предложения
: ??:??