31.08.2011 г., 16:14 ч.

Нереално време 

  Проза
902 0 12
2 мин за четене

,,Събуди се. Това е сън. Преди да паднеш, защото знаеш колко трудно е да се изправиш. СЪБУДИ се...''

Ситна студена пот бе избила по челото ми. Дишах запъхтяно, на пресекулки, и се оглеждах в мрака.

Луната разпръскваше светлина в тъмната стая и обливаше лицето ми със сребърните си лъчи.

Ръката ми обгръщаше крехкото спящо телце до мен. Очите ми се навлажниха. Бях върнала предварително времето с един час назад. Часовникът премигваше, показвайки нереалното си време. Изправих се тихо и се запътих към банята. Облях лицето си обилно със студена вода и си повторих няколко пъти, че няма да заспивам повече. Вратата на банята се отвори рязко и аз подскочих цялата.

- Нали знаеш, че още не съм тръгнал, защо се стряскаш мила?- каза нежно съпругът ми, притискайки ме към гърдите си. Целуна мокрото ми носле и погали рошавата ми коса.

- Не знам. Може би защото бях задрямала за секунди и сънувах някакви безсмислици.

- Ще се наложи да отидем просто за една консултация. Не би трябвало сънищата да имат такова огромно въздействие върху теб.

- Да, мили и аз така мисля.

Той излезе от банята, оставяйки ме да се подсуша. Изведнъж телефонът звънна. Отново тялото ми реагира така, сякаш нещо щеше да се случи.

Измъкнах се по най-бързия начин от банята с нетърпение да вдигна телефонната слушалка. С периферията забелязах малкото ми детенце как изпъна ръчички. Въздъхна дълбоко и се завъртя на другата страна. Сънят му остана необезпокоен.

Вдигнах слушалката.

- Да, моля! - късният час ме притесни. Може би нещо се е случило.

- Мила, днес ще закъснея! - чух топлият глас на съпруга ми, идващ от телефонната слушалка.

Изпуснах слушалката и започнах да обикалям през стаите.

,,Не е възможно'' 

Повтарях си, та ние току що си приказвахме. Той стоеше от плът и кръв пред мен. Защо го чувам от слушалката. Къщата бе празна и тъмна навсякъде.

Върнах се. Повдигнах отново слушалката. Даваше свободен сигнал. Тялото ми настръхна и започна отново да избива студена пот по челото ми. Какво ставаше с мен? Някаква сянка премина през очите ми и аз я последвах. В банята още светеше. Открехнах леко вратата и видях съпруга ми да се бръсне. Той се обърна и ми се усмихна.

- Още ли не си заспала? Лягай, след малко тръгвам.

Гледах го и не можех да отроня и думичка. Сигурно се побърквах. На вратата се звънна.

- Ще отвориш ли, мила?- каза съпругът ми.

-Да...

Запътих се към вратата. Отворих я. Нямаше никой. Някакъв плик се мерна пред очите ми на земята. Вдигнах го. Отворих съдържанието. Бял лист с черен надпис.

,, Върни времето в нормалният му час и си легни''

Механично отидох до часовника и върнах времето в нормалния му час. Очите ми се рееха. Запътих се към леглото. Отпуснах тялото си, обгърнах крехкото телце, лежащо до мен, и притворих очи...

© Елeна Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Благодаря сърдечно на всички!

    Антоан коментарът ти ме зарадва! За мен е много важно когато съм докоснала някой дали с разказ или стих! Един обикновен човек, като мен е неописуемо щастлив когато получи оценка за темата, която е писана, а не за граматиката. Хиляди пъти съм повтаряла, че аз не съм писател, а пиша за удоволствие. Правя доста грешки и благодаря за търпението на редакторите. Направи ме много щастлива за което сърдечно ти благодаря!!!
  • С Ивон! Поздрав, Елена!
  • !!!
  • Навлизаш с лекота в паранормалното!То всъщност вие жените сте си на крачка от него.Поздрав!
  • Уфф,то да ме е страх да върна часовника
  • Пак си ги заплела едни...
    Поздрав,Ели!
  • Viva-сън и eM-кошмар... пак са се объркали линиите! Но държиш вниманието в обхват!
  • Невероятно въздействащ разказ!
  • Интересно и много добре написано! Поздрави, Ели!
  • Накара ме и аз да си погледна "часовника". Благодаря ти за превантивното предупреждение!
  • Хареса ми, нестандартна идея и чудесно предадени емоции. Честно казано, усетих страха сякаш бях на 5 год.
  • Прекрасно!Не бих го нарекла фантастика, защото се случва при умора или силен шок съзнанието да ни играе лоша шега.Поздрав и от мен!
Предложения
: ??:??