31.12.2021 г., 22:53 ч.  

Ние от деформацията 

  Проза » Писма, Епиграми, Миниатюри, Афоризми, Други
1029 3 17
1 мин за четене

  НИЕ ОТ НЕФОНДАЦИЯТА

 

/оригинално заглавие/

 

         Та значи общината работила с (или ЗА?) фондация "Четири лапи", и затова столицата наша родна остана без традиционния новогодишен концерт на жълтите павета.

         Много е важно да работим за фондация, вдига рейтинга! А за хората кой работи?

         Че ние, човеците, сутринта махмурлийски на четири лапи не сме ли?

         Падат театрални постановки, нормално кино няма, изложби, нищо няма. Лишихте ни и от традиционния новогодишен концерт. Но ще спим спокойни, защото кучетата нямат стрес.     

         А замислихте ли се за стреса на хората в тая обстановка?

         Докато е време, и традиционните жълти павета да премахнат: Питате ли ги животинките как се мъчат два пъти от нас, като в мокро, кишаво и снежно време се плъзгат с два пъти повече лапи от нас по тях?

 

         По-голяма глупост не можахте да сътворите. Дето се казва, и без това ковидът ще ни отнесе, а кучетата не ги хваща, те ще останат.

        

         Ще ме извините, но май пандепресията и мен ме пресира.

 

         🍷 🎄  Весело посрещане на Новата година!

        

© П Антонова Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Марко - хляб има-няма, обаче дозата да я има😄
  • Права си, Пепи ...за съжаление. Само алкохолът ни остана в този Ковид.
    Наздраве ! Да сме здрави, а другото, както дойде.
  • Име Николай Василев -
    - Стой! Парите или живота!
    - Живота! Че то това живот ли е?
  • Пепи!!!
  • perfectstranger (Димитър Станчев) - 🎄🎆 Ч Н Г !
    като в оня виц, където марсианци се завърнали на Марс след мисия на Земята и давали отчет:
    - Има ли живот на Земята?
    - За едни има, за други няма.
  • Както се казва мизерията е майка на глада. За другия глад говоря - духовния. И при нас в Бургас нямаше новогодишен концерт, нито фойерверки от общината. Всъщност имаше фойерверки, но така да се каже частни. Хората - кучета ги яли и да ги мъчат красти. Домашните любимци са по-важни. А най-важното е шумоленето на хартията с математически стойности.
  • Миночка Митева - а дано! Благодаря!
  • Пепи, късметлийска нова година!
  • Стлично!
  • 🎑🎄Зигфройд - ЧНГ!
    тука като нямаше новогодишния концерт, не знам какво е имало. Но да ходя да зяпам светлинно шоу, дето и с уиндоус медия плеър сама мога да си направя, е - мерси!
    Колкото до зарята - общината не дава, ала пъдарят дава! Отгърмяха си хората, направиха я много красива! Това се и очакваше. Костадинов като нападне парламата, опссс, парламента, ще ги оправи 🤣
  • Пепи, Честита Нова Година! Дано тая година да ни носи късмет и усмивки на всички! Прегръдки! А иначе във Варна танцувахме хоро… един уличен музикант свиреше. Празника ние си го носим, мисля си! ❤️😍😊
  • Valentina Mitova - деформаторите станаха деФАРМАтори
  • Мм да! Само, че ние не сме тези от деформацията...Ние сме тези понасящи резултатите й! Деформаторите си потриват ръчички задкулисно и до днес продължават да дърпат конците, както преди! Само гдето те си осигуриха златни шейни и златни конци, и добре , че все още не са се досетили, вместо на кучетата - на нас да дават успокоителни...Поне можем да си лаем на воля и да се освобождаваме от стреса...Докато най-накрая, тотално изтрещим и ги изтряскаме на някъде...за последно...
  • batchvarov (Дон Бъч) - 🤣 Грешката е наистина вярна! И коментарът ти, благодаря! Май ще редактирам заглавието грешно!
    ЧНГ! 🎄 🌟 🎁
  • Честита Новата - и ако е съдено и отредено, дано не е като старата!
    Напоследък не съм добре с очите - чета ти заглавието "Ние от деформацията". Нищо де, грешката е вярна, както казват мъдрите и пеят младите. Човек и куче си стават все по-близки и по-близки. То щеше да е радващо даже, ако не се отнасяше и до стандарта на живеене
  • Сенилга (Сенилга) - "Машина времени" - ех. спомени...
    🍷 🎄 Наздраве!
  • Счастливого Нового 2022 года!
    Когда-то я была генеральным спонсером новогоднего огонька на первом канале ЦТ. Мы тогда договорилисьс комендантом Кремля и группу "Машина времени" сняли внутри курантов.
Предложения
: ??:??