16.05.2021 г., 11:31 ч.  

Наръчник на съвременния алфамъжкар 

  Проза » Епиграми, Миниатюри, Афоризми, Други
677 4 32

Или

НИКОГА НЕ КАЗВАЙ НА ЖЕНА

 

- Успокой се!

 

- Млъкни! (все едно ѝ казваш да изсипе словесната си канонада за цял месец)

 

- Чакам те след 5 минути (женските 5 минути са най-разтегливото понятие)

 

- Днес си много хубава!

- Искаш да кажеш, че по принцип съм грозна ли?

 

-Тази рокля те прави по-слаба!

- Дебела ли ме нарече?

 

- Много е вкусно!

- Като не ти харесва, не го яж! Отивай при майка ти да ядеш!

 

 

 

 

© П Антонова Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • ВалентинВасилев (Гедеон)
    "салата "Гедеон" в нея няма даже и маруля, ама е най-скъпа, щото ти я поднасят с усмивка и поклон, а в чинията има... Нищо."

    - от менюто на р-т "Алфаелит"
    това имах предвид. "Ти знаеш ли кой съм аз", "Не си ми на нивото" и т.н.
  • Много добро!
  • И Вальо - какво излиза? Че някои най-много плащат за престиж и имидж.
  • ИнаКалина - а някога си беше най-обикновено гювечЕ!
  • .. това като "сирене по тарикатски" преведено като " smart ass cheese" ... значи да се чудиш дали са му сложили сирене в сиренето или само сметката ще е тарикатска , как ги измислят тия рецепти
  • 😅 ИнаКалина - и нещо за диетите трябва да се подсетя или измисля! В "Баровки" едното момиче си поръчваше салата "Цезар" без пилешко, крутони, дресинг... Сервитьор записваше и накрая попита "Защо не си поръчахте само айсберг?", а отговорът ѝ беше в смисъл "Защото съм баровка и си плащам за "Цезар", а не за маруля".
  • "Мир в къщи, любов навънка" - Мир и любов в къщи, а навънка мирни и влюбени... в природата "Успокой се" и "млъкни" са тайните ключове към истинския скандал Всички са хубави.
  • ИнаКалина - защото го връщах за редакция и докато беше отново в "чакащи", само писалите го виждаха. Забави се. Ще го погледна тия дни и ще го редактирам отново с допълненията.
  • Пепи, защо в коментарното поле си си дописала текста чета нагоре-надолу, нагоре-надолу Усмихна ме
  • Ако не бъркаш в контакта с два пирона едновременно, може и да оцелееш!
  • Фотосинтеза! Вместо елкрушки ползвам квазар за осветление, зарежда се от звездите, дето ми говорят
  • Учени от Магадан разработват ново приложение, което ще замени търсачката гугъл и ще превръща всяка глупост в мъдрост преди още да сме написали мисълта си! Така времето творенье в сайтове за ЛТ на потребителите ще се увеличи многократно!
  • Гедеон, въпрос от женски форум: "Моля някой да ми каже как се връзва вратовръзка, че вече трети мъж удушвам". Коментар на един колега: "Голяма работа, това се въди"
  • Самодива (Вики) - за вратовръзката не го знаех 😃 Благодаря!

    Вал - война с жена е манна небесна! С тигана зад вратата като те манне, гарантирана ти е разходка в небесата!
  • Мир е, Гедеоне, слушай Пепи! Аз слушам съветите й и отбелязвам все по-мирна обстановка вкъщи. Най-вече, кикбокс ритниците от страна на жена ми засега са намалели с 12%.
    Хаха коментарът на Вики ме разсмяяя 🤣🤣🤣
  • Семейна двойка се приготвя да излиза. Жената се върти пред огледалото и мрънка: "Струва ми се, че тази рокля ме прави дебела". Мъжът застава до нея и си мърмори: "Тази вратовръзка май ме прави плешив"
  • ВалентинВасилев (Гедеон) - аз внасям свой принос с тоз наръчник към Мирното съвместно съществуване и движение "Мир в къщи, любов навънка", ти заядлива ми викаш
  • Благодаря ти/Ви.
    Оценявам го.
    Благодаря на всички за творенията.
    Спасяват ме.
  • Миг31 (Миг) - умен мъж си!

    ИВО - ти опря до разликата между жената и мечката: мечката наведнъж ще те изяде, а жената цял живот ще те ръфа!

    квазар - ти нямаш жена, злато имаш ти, злато!

    Iga2016 (Cvetkova) - щом има пред кого да го споделиш, дори и на шега, вече не си 😘
  • Аз съм най-самотния човек на земята.
    Кой му пука за мен?
  • Миг??
    Къде ги тия?
    Най-добре сам.
    Самотата и тя понякога много тежи.
  • Прочетох пак ! Прочетох коментарите! Достигнах до следните изводи: Мъжът има право , да мълчи и да плаща! Ако каже нещо , това ще буде използвано срещу него , няма право на адвокат, ако иска такъв три месеца ще спи на дивана!
  • Пепи, аз тез твоите правила ги пазя като очите си! 🤣
  • Какво ли е да имаш съпруг и да избягаш от самотата.
    А може и тежест да бъде с куп претенции!
  • Ив... (Ивайло Христов) - има си основни правила:
    - жената е винаги права, дори и да е легнала;
    - от където е жената, от там е и родата.
  • Давайте, да напишем Наръчник за мъжа
  • Ами че това е много вярно
  • Хахаха Ив, какъв си скандалждия 🤣🤣 страх нямаш! 😆
  • Лелелел
  • Ами, изместен център, направо си е с много тежести, че не знаеш от къде и как ще те замерии или затисне с някоя!
    Ядеш, и тъпчеш допълнително, няма не искам. А 😃откажеш допълнително, пак - при мама!
  • Обичащият мъж е "Теле вързано за слива" и тези дребни подробности не му влияят ! Да му мислят осъзналите се мъже (осъзнаването и не приемането носи инфаркт, инсулт , икономически фалит или най често и трите заедно) . Най точното определение за жена гласи;" Жената е като куршум със изместен център на тежестта, влиза през сърцето , минава през джоба и излиза през носа!" Ами .........сега! Благодаря! Усмиииииииииииииииих!
  • 🤣🤣 ам че, Пепи, тогава как да кажеш, че ти е вкусно? Обърка ме хаха
    Да добавя, че по никакъв начин не трябва да казваш на жена “не прави сцена!”, защото тогава вече става наистина опасно... веднъж сбърках да го кажа 🤭🤣 и първото, което си написала, съм го правил много пъти, преди да проумея, че не трябва...
    Ама жените сте супер същества, най-любимите ни на този свят 😍💐🌸
Предложения
: ??:??