19.09.2007 г., 8:29 ч.

Нищо ново под слънцето 

  Проза
1782 0 33
2 мин за четене
 

Донесоха в работата книгата Кама Сутра. Започнахме да я разглеждаме. Шефката я погледна и каза:

  • - Нищо ново под слънцето.

  Ние с Руми се спогледахме.

  • - Душа, много изоставаме.
  • - Щом тя ги е правила всичките пози и ние ще се справиме.
  • - Ма как ще се справиме, ти луда ли си? Я погледни тая! То не можеш да разбереш кой крак на кого е. Я как са се оплели.
  • - Дай да видя. Е, малко е по-завъртяна, ама трябва да опитаме. Виж какво, дай да репетираме тука, па довечера у дома ще се развихриме.
  • - Как така?
  • - Ей така. Аз сядам на дивана и ще съм мъжа, ти ще се настаниш по картинката върху мене.
  • - Чакай, обърках се.
  • - Добре, за да не се объркваш, задръж. - Руми стана и извади от чантата си тройно сгъваем чадър. - Така, аз сядам и слагам в скута си чадъра, демек аз съм мъжа. Гледай сега какво прави жената и ти прави същото.
  • - Така, аз трябва да си кача единия крак на рамото ти, а другия... ми е малко чудно как ще го направя. Я, чакай да си вдигна полата, че ми е тясна и ми пречи да се разчепя като на картинката. Така...
  • - Айде ма, докато се приготвиш и оно ми спадна и чадъра, и всичко. Ега ти у жената, за нищо не ставаш.
  • - Ти па почна като мъжа ми, каквото съм хванела - изсъхвало. Ама преди да го пресуша, друго ми пее.
  • - Добре, тая е много изчанчена, дай тая да я видиме. Качвай се на масата...
  • - И да ти правя мост?! Аз да не тренирам художествена гимнастика, ти ще кажеш и шпагат да ти направя след малко.
  • - Е, ти ако това не можеш, каква Кама Сутра те е подгонила.
  • - Ето сега разбрах защо трябвало да има любовна игра преди акта, за загряване. Иначе, а съм направила шпагат, а завинаги си останах така. Довечера мъжа ми ще види! Той какво е свикнал - „Ръгай, Страхиле, после ще се целуваме." Ще му направя мост, после шпагат, после челна стойка и като му се завие свят, ще му направя носене през мост, лев - прав и накрая един суплес за разкош. Къде каза да се качвам, на масата или на полюлея? А аз се чудех защо тая есен са модерни дамските вратовръзки. За да го обеся! Ще карам аз цял живот на "цък-цък - язък", без увертюри. Я хората какво правят! Давай следващата, на мене ми хареса!

© Светлана Лажова Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Ще му подейства и оЩе как. Само така Джейни!!! То първична сила, първичен инстинкт май все тая, а Танче?! Само да не е фатално привличане, че лошо!

  • Ами сега...тръгвам да търся и аз тази книжка, а моят само да ми се опъне и ще му отворя книжката и за сутрин и за вечер/ама дали ще му подейства
  • Зиночка, благодаря ти за милите думи!!! Танче, смей се и ще имаш стегнат корем. Получава се нещо като две в едно, хем релаксираш, хем стягаш коремните мускули!!! Етчи, носене през мост, суплес, поза партер са термини от борбата. Има два вида - свободен и класически стил. Щом не ги знаеш значи не си ги тренирала, за разлика от мен. От бокса съм научила лев-прав, аркада и други все хубави неща. Тренировки си трябват мила!!!
  • Чакай сега, я пак повтори това за моста, шпагата, челната стойка и...
    Ама по бавно, че недосхващам напоследък бързо.
    Ама то не че от възраста, ами ЕГН-ето нещо избързва, та ще трябва и илачи за задържане да вземам.
    Я дай насам книжката с картинките.
    Въх, оле, нидей...

    Обичам да те чета, от корица до корица.

    Поздрав и усмивка от мен.
  • Докато изчета разказа ме заболя корма от смях.
    Коментарите към него също не са за изпускане.
    Напрово си релакс Светле! !
  • Ами Мая как защо, от чиста проба злоба. Аз съм запецнала на първите пози. Пусто след тоя мост се сецнах и...няма лястовички. Само чайки. То вече човек нищо да не си споделя с мен, нали съм на години и взех да се изпускам...
  • Лажова, ти що издаваш класифицирана информация, м? таман ми останаха само около 99 пози да пробвам...
  • Мариана, може сутрин, може и...Винаги си ми добре дошла!!!Жени, ще напиша продължение няма как. Стами, на там вървят нещата.
  • Ангар, аз затова гледам да не предозирам, за да не стане някоя беля. Сериозна е Весна, мислиш лесно ли ми е. Анна, специално за теб ще пусна продължението Иване, заповядай пак! Мерси и аз. Венец и ти ме кефиш яко!!! Мариола, поздрави и на зълва ти!!! Не ви е лесно и на вас, миличките. Веси, за Кама Нощна сега работя по нея да я доизкусуря. Ти ли?!
  • Дарче, много си срамежлива ма, моме!!! Сигурно сичките ги праите, ама на тъмно, а? Теди, нищо ново, я. Само шпагата малко ми е труден, но с тренировки всичко се постига!!! Герче, то на мен не ми е много смешно, но...карай да е весело. Мими, направо трябва да ми гледаш на кафе ли на карти ли, на ръка ли. Само обърка едно, не гледа костенурка, а хамстер. Браво на теб!!!
  • Уникат си!
    Златна...!
  • Нинче, съкровище си ми ти!!! Анета, падна по гръб или за поза "Лъжички"? Иванова, тая оценка разправят била много готина, ама аз оше не съм стигнала до нея. Нали виждаш това малко корабче, дето плува ли плува? Петинка, ти си късметлийка, щом туй не го знаеш Мира, моля те недей. Редакторката ги има закачени на стената 365 пози и си отмята всеки отминал ден с лястовичка. Лесно ли му е на мъжо й?! Та и редакторска работа на всичкото отгоре.
  • Светле стига вече коремът ме заболя от смях..хахахаа,а какви ги говоря пък аз как стига бре продължавай все така.....!!!
    Нова кама сутра ще измислиш ти сърничке хехе
  • ))))))))))))))))))
    Хахахахааааа... през цялото време образно си представях всичко, и аз също все очаквах да е появи трети елемент ))
    Давай и ти в същия дух, страшна си, ей!
    ))
  • Хахаха, страхотна си. Трябва да влизам да те чета сутрин за да ми е весел целият ден.
  • Боже,Боже Светланкеееее...
    Ко щях дъ изпуснъ/кът ни читъ прозъ/
    Мъ за Камъ Нощнъ нямъши ли книгъ? Щот аз за Камъ сутрин съм я челъ...
    И внимавъй с шпагату...фаща съ кекс/артрозъ
  • Не можем още да си поемем дъх от Ицовия тортен разказ,
    а при теб катапултирахме, ама не се оплакваме
    с моята зълва, да си жива и здрава!!!
    ПОЗДРАВЛЕНИЯ!!!
  • Накараме да се смея, мерси.
  • През цялото време си мислех,че някой ще отвори вратата и ще ги завари докато репетират
    Много забавен разказ!Ти си слънчице!
  • Ех, Светлана!
    Такова не ми се беше случвало!
    От смях до сълзи, да не мога да го дочета!
    И колкото по сериозно ти звучаха героините- толкова по-смешно беше!
    То си е и сериозна работа това, ей!
  • Ти хубаво ги пускаш по един на ден, ами аз къде съм се бил заплеснал, та ги прочетох трите един след друг! То и три да прочетеш наведнъж, едва се издържа. А ако ги пуснеш книга, сума народ ще умориш - и от смях, и от кеф, и от размисли!
  • От целата тая работа тука, за позьорството и воайорството само едно не ми е ясно и не спира да ме гложди. От ума ми не излиза. Психологическият портрет на шефката. Сигурна съм, че лъже тая мръсница. Комплексарка с комплексарка! Я - я виж ти! Такива ежльовци, на които всичко им е ясно и нищо не ги изненадва и впечатлява са си е... майката, с извинение. Сигурно е някоя разведена феминистка, с 2 деца и кустенурка, работна за пред другите и идеална само за пред себе. Всичко и е толкова далечно, че нищо не и е ново, 'щото то не и е и старо. Още нищо не я е връхлетяло . Тя не знае какво е с кама сутрин, да не говорим пък за Кама Сутра. Поздрав!
  • Ох, леле... смях, смях...
    Целувки, Светле!
  • Ех, Светле! Неповторима си!
    Нищо ново под слънцето, а?!
  • Светланке бе, кво беше туй "цък-цък - язък", без увертюри", че съм забравила, а?
    "Саму да та гепна, дънкити щи цепна..."-хехехех!
    Айде, чакам поща /и аз искам книгата/!
    Обичам те!
  • Паднаах!
  • Страхотна си !
    Винаги научавам
    нещо ново от теб !
  • Какво довечера, Майче?! Люси, може и повече, но е забранено по-малко. Просто са забравили да го запишат в книгата, аз съм я чела. Деси, смей си се на воля и от сърце!!! Торта и още нещо имаше Ице. Креми,после да не ми кажеш: "Ха, нищо ново под слънцето!" Обичам ви!!!
  • Хахаа*
    Светланоооо... напрао ма разби с тая Кама Сутра!
    Като се видим следващия път, искам демонстрация!
  • Светле, това след като ходи до пощата ли го написа? Да не получи колет с торта? Хайде от мен колета от теб книгата.
    На другата среща литературно четене...
    Поздрави за усмивките, сърничке!!!
  • Хахахаха, нееее..., стига бре сърничке...хахаха!
    Е, те с тва тука ме разбииии!
    Голям смях, голям!
  • Хахахахахаха, пластичната ми тя
    И да се запишете довечера как четете тая книга! Ние с Петинка и компания, четохме преди седмица книга за половото възпитание. Издадена някъде през 1970 г. Там пише, че всяка двойка трябва да прави секс по 3.56% на седмица. Ще ви я пратим и нея за литературното ви четене. Аз си взех много поуки от нея.
  • довечера да носиш книгата!
Предложения
: ??:??