30.12.2008 г., 9:04 ч.

Но ман'с ланд 5 

  Проза » Разкази
584 0 1
2 мин за четене
- Предварителната подготовка е от ключово значение за успеха - казах аз, докато подавах Купичката на Гар Ван.
- Така е - съгласи се с мен тя, след като отпи - Шансът е на страната на подготвения.
- Хаотичното развитие на всяка ситуация обикновено прави на пух и прах по-голямата част от всеки план - не се съгласи с нас Уа Шо Ро и отпивайки на свой ред сви рамене - Тъй че защо въобще да си правим труда да планираме.
- Предварителна подготовка и планиране не са взаимопокриващисе понятия - каза Дърт Пън и посегна към Купичката, но Гар Ван го плесна лекичко през ръцете и отпивайки намусено от своята чаша учителят Пън продължи - По-скоро са взаимодопълващи се.
- Късметът също има ключово значение за успеха - Ко Та Рак жадно отпи няколко глътки и побутна Купичката към най-добрия си приятел.
- Неправилно е да се разчита сляпо на късмета - каза Но Щен Вълк, а след като отпи добави - Но помоща му винаги е добре дошла.
- Но Хаосът... - започна да казва нещо Уа Шо Ро, обаче Гар Ван го сръчка да замълчи и да изчака да му дойде редът.
- А възможностите ни да контролираме Късмета? - подхвърли Ръмжачът.
- Още ли говорим по принцип, или знаеш числата от следващото теглене на тотото? - захили се Шира, докато изпиваше последните глътки вино, после ми връчи празната Купичка, за да я напълня отново.
- Хм - изхъмках загледан към вратата на кръчмата на Хо, обаче Гар Ван ме изпревари:
- Коя си ти? - попита тя новодошлата.
- Ра - каза черната пантера.
- Искаш ли вино? - попитах аз второто нещо, което ми хрумна, защото първия въпрос ми го взеха от устата.
- Какво е вино? - попита пантерата.
- Алкохол - лаконично й обясни Гар Ван.
- Какво е алкохол? - продължи да любопитства черната котка.
- Нещо за пиене, което въздейства на сетивата ти - опита се да й обясни Уа Шо Ро.
- Помага ти да мислиш по-ясно или по-неясно, ако ме разбираш какво имам предвид - продължи да всява неясното в обяснението Дърт Път.
- Понякога после боли глава - каза Ко Та Рак.
- Или пък вървиш на зиг-заг, защото земята се върти - внесе и своя принос Но Щен Вълк.
Ръмжът сви извинително рамене, а Шира просто се захили. Обаче Дърт Пън се възмути на неразбирането в очите на пантерата и възкликна:
- Абе ти да не идваш направо от гората, че не знаеш какво е това алкохол?! - каза той, като не си дочака реда.
- Ми да - каза Ра.
- Та? - попитах я аз.
- Какво "та"? - не ме разбра черната котка.
- Искаш ли от виното? - уточни Гар Ван.
- Как да отговоря, като все още не зная какво е това алкохол?! - възкликна Ра.
- Какъв по-добър начин има да научиш, от отва да опиташ? - попита Уа Шо Ро.
- Вие защо говорите така?! - учуди се пантерата.
- Как? - не разбра Дърт Пън.
- Ей така, в кръг!
- От виното е - каза Ко Та Рак - Ничия земя.
- Ъхъм - съгласи се с него Но Щен Вълк - Всеки път така става.
Ръмжачът отново сви рамене, а Шира вече едва сдържаше кикота си - толкова му беше забавно.
- Та? - потретих въпроса си аз.
- Сипи ми - съгласи се Ра.
- Наздраве! - каза Гар Ван.
- Ъ?! - не разбра черната котка.
- Така се казва - обясни й Уа Шо Ро.
- Ти наистина идваш направо от гората! - възкликна Дърт Пън чак сега повярвал в това.

© Стоян Вихронрав Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
Предложения
: ??:??