3.03.2022 г., 10:14 ч.

Нормален ден 

  Проза » Разкази, Хумористична
759 5 15
1 мин за четене

Пешо стана по навик рано, бръсна снега от пътеката, нацепи дърва за цяла седмица…

Ванко се надигна десетина минути по-късно, прозя се, пийна кафе и легна да си доспи…

Марчето излезе почти веднага – днес на магазина щеше да има опашка от почиващи си клиенти, та трябваше да побърза…

Киро пусна най-напред телевизора. Жена му доволна надникна изпод юргана. Напоследък се радваше на телевизионната му мания – сега ще почне да псува наред говорители, журналисти, политици и за нея няма да остане нищо…

Пенка извади прахосмукачката и забръмча, доволна, че има време за хобито си…

Мишо дръпна една хубава гимнастика, пораздвижи мускули с гиричките и пружините, обръсна се за първи път през деня, подбра хубава риза и тръгна към барчето на центъра, където трябваше към обяд да се срещне с недостъпната уж Петя…

Гинка сложи закуската на момчетата и веднага се зае с приготвянето на обяда. Трима сина над 20-те, един вечно гладен съпруг – и четиримата по сто кила всеки… Трудов ден я чакаше…

Стамен подскочи от песничката на телефона. Забравил беше да го изключи, затова отвори очи и, вперил поглед в шаренията в рамката върху стената, обявена от жена му за картина, полека се унесе…

Ванчето хапна набързо три сандвича с шунка и един диетичен със сирене, подслади си душата с тортичка – едно парче само, не я ряза изобщо,  повърна и доволна заоблича новото тоалетче – сега коремът й изглеждаше почти плосък. А я чакаше среща с колегата на Дидето. Разведен, симпатичен, веселяк… Една издържал десет години, нея може да изтърпи поне пет…

Трифон изкара колата в дворчето, помете снега около й и се зае с ремонта. Не,че имаше нужда, ама кога друг път? Почивен ден е…

Нормален почивен ден. За всичко, което е необходимо на човека. Трети март…

 

П.П. Честит празник!!!

 

© Георги Коновски Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
Предложения
: ??:??