22.03.2019 г., 9:08 ч.

Нощ през първата пролет 

  Проза » Еротична
883 0 8

Произведението не е подходящо за лица под 18 години

3 мин за четене

Пролет е! Толкова е хубаво това усещане за светлина и цветове. Дъхаво ми е... 

Ароматите на разцъфтелите дръвчета проникват в ноздрите ми, обгръщат тялото ми  и плътта ми се превръща в пъпка цвят, цъфтя и аз, както пролетта.

Нощ е  – споделена! Споделям нощта си с тебе, топлина и нежност, мечти и фантазии! Докосвам в съня топлото си тяло, искам да те съблазнявам, бавно, бавничко... Гледам те с онези блеснали очи на момиче, навлажнявам нервно устните си с език и дълбоко вдишвам разтопения аромат на сладки бонбони, стелещ се в стаята.

Поднасям ти едно питие с дъх на карамелени бадеми и отново те гледам. Приседнала съм в края на едно диванче, много близо съм до теб и загадъчно ти се усмихвам с желание. Чуваш ли тихата музика, тя е само възприятие на заобикалящото ни. Протягам ръката си и те докосвам, като полъх, подрасквам те лекичко с дългите си нокти по дланта и продължавам нагоре по ръката ти.  Вече не съм на в края на диванчето, приближила съм се, почти допирам бедрата си до твоите, топлината влиза в мен, в теб, заливат ме горещи вълни, от онези готините, тези, които избухват,  затихват и отново се връщат по-силни и по-бурни.

Искам да седна в теб, с лице към теб и да те гледам,  ръцете ми да те галят под дрехата,  устните ми да те целуват, езикът ми да гали твоя дълго, дълго, до тогава, докогато не мога да издържам на влагата и желанието си, и до тогава, докато вместо да те съблазнявам, аз не бъда съблазнена. Тежа ли ти?

Tи мълчиш, но на мен и така ми е приятно да разговарям с теб! Мълчанието всъщност е особен вид съгласие! Не е нужно да ми отговаряш. Докато ти говорех, ти си седеше безгрижно и с видимо пренебрежение слушаше думите ми. Повечето от тях "влизаха в едното ти ухо и излизаха от другото", но ето че това "безразличие" изведнъж прие друга форма на когото не мога да устоявам. Следвайки погледа ти, се отзовавам в стаята, където малкото мисъл, останала от разума ми, вече безвъзвратно ме е напуснала! Застанала предизвикателно до леглото, обърната с гръб, извила лице към теб, поглеждам лицето ти. Замъгленият ми поглед прегръща твоя, спуска се по-надолу и задържа мига удоволствие от видяното. Погледът ти нетърпелив поглежда дупето ми, невинен поглед, който повдига полата ми, поемаш една дълбока глътка въздух и продължава този странен поглед по бедрата ми, стигайки уморен до токчетата на обувките. От удоволствие  очите ни спускат клепачи, сякаш за да запазят гледката само за себе си.
Гол си, лежиш, със затворени очи, приближавам се до теб и те допирам с меката дантела на розовия си комбинезон, предизвиквам те! Навеждам тялото си и плътно го допирам до твоето, с  едната си ръка те прегръщам, а дланите ми те галят, пръстите ми са нетърпеливи. Зърната на гърдите ми са твърди, леко зачервени, влажна съм, направа съм мокра, цялата съм в еротични сокове. Докато пръстите на ръката ми изживяват оргазма си, тези на другата ми ръка нежно докосват лицето ти. Следва бърза и нежна целувка. Последва втора, по-страстна, влажните езичета вкусват от насладата и продължават играта по телата. Гола съм. Твърд си. Не издържам!

Галя те отново, редувам с целувки, искам да забавя...

Пръстите на ръката ти нежно ме галят между бедрата и там, по скритата пъпка нежност, движейки се нагоре-надолу, игривите ти пръсти се стремят да се потопят все по-дълбоко и по-дълбоко в аромата ми на пролет. Опиянени от удоволствие, задъхани, спираме за миг, впили погледи преди онова освобождаващо проникване, необходим е само един нежен тласък  и телата ни ще се слеят.

Чу ли шепота, усети ли ритъма и аромата?  Дъхаво ми е...



 

© Mary Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.

  • Написах закон - закон за мълчание
    скръстих ръце, зачаках..
    осъдих себе си по закон за мълчание..
    съдията отсъди – мълчание!
    В килията - прашни спомени
    някой решил да ми говори - е, нека говори
    друг - ръка решил, че ми трябва - е, сгрешил
    трети, четвърти, пети..
    Храната е добра, имам и за пиене, дрехи имам и обувки, нова чанта - имам всичко
    а и e законно..
    кой, кого да съди – за мълчание!
    2007-04-18
  • Мълча...😉
  • И аз ви благодаря, Розали! Вижте, какво красиво стихотворение ми прати приятел, красиво е и истинско!
    "Проклятие е силната жена -
    тя винаги живее във сърцето.
    Понякога е слаба и сама –
    понякога – съзвездие. И свети.
    Не проси хляб. Не моли, а гори!
    Сама разпалва своята жарава –
    в пустинята да я откриеш ти,
    ще ти даде вода. И друго ще ти дава..
    Ще събере трохи, запалена от страст,
    и после ще отвори двете длани
    да те нахрани.А след още час,
    единствена в нощта ти ще остане!" (Ивайло Цанов)

    Нали?
  • Благодаря ви, Розали, Петър! Пожелавам ви очарованието на пролетта! 😊
  • И за "Биг Брадър "
  • е, как да махнеш дупето на една жена...то си е красота една такава...и си е съвсем прилично да го има
  • Моля, дръжте се прилично..
  • Ох, ох, ох...
Предложения
: ??:??