25.01.2024 г., 11:08 ч.

Новите лесбиййки 

  Проза » Други
130 1 2

Произведението не е подходящо за лица под 18 години

6 мин за четене

/Просто неправилно мислене за модерния свят/

/Не, не става дума за жените, издигнали се до мъжките емоции относно ближните си.

Лесбийки в историята са останали митологичните жени от остров Лесбос, решили да живеят без мъже. Властта и официално да е тяхна, силата да е в тях и с тях, женското – мислене, логика, действие, последователност, стремежи – да е властващо.

Е, нямало как да се кръстосват помежду си – Природата е с изостанал манталитет, женското си иска мъжко и мъжкото женско, та намирали мъже за заплождане. Кога моряци – в последния момент усетили, че корабната катастрофа си е истинско удоволствие пред очакващото ги след женското удоволствие, кога пленници, кога млади нафърфорени младежи, решили, че с любовни умения ще омекотят женския характер /грешка, погубваща мъжете и до днес/…

Родените момчета милостиво били убивани, момичетата възпитавани в модерния майчински начин на живот…

Та, както ви казах – лесбийките не са ония, а просто природни сбърканячки днес.

Виж, истинските неморални последователки на онези лесбийки… Навъдиха се…

Природата от модерен живот и либерално мислене не разбира. За нея мъжеНствените са отпадък, мъжкараните – тегоба. Нищо не дават, не се и възпроизвеждат /Слава Богу!/…

Но се опитват да се увеличат механически. Чрез разпространение и налагане на заразата.

Да ви е направило впечатление, че брачните двойки намаляват? Живеят заедн, по принципа, наречен от китайците „Чук – чао“, обаче… Няма брак!

Защото момчетата са слабаци. Да запише още една бройка – може, особено ако оная услужливо се е напила дотолкова, че и снежния човек й харесва. Дори се радва, че е по мъжки студен и твърд. Ако е с морков…

А момчетата просто са наистина слабаци и страхливци. Не смеят да поемат ОТГОВОРНОСТ!

Момичето е от наистина слаби пол, дава топлина, иска закрила от бурята…

Закрила – значи закрилникът трябва да е силен…

Отгледан от мама, подминаван от тате, глезен от бабите, милван от училището и държавата, залъгван с либералните измами за егоизъм, алчност, пренебрежение към околните, подминаване на морала…

И да поеме ОТГОВОРНОСТ? За съпруга, за деца, за внуци???

„Що? Чук-чао…

Затова ЖИВЕЯТ заедно. И толкова. Без отговорност, без видимата декларация: аз съм достатъчно силен, че да създам дом…

Което подпира изкривеното либерално мислене пък на повредените същества от женски пол. Не жени, а от женски пол. По паспорт…

Две подобни убили официално водещия се за съпруг на дъщерята. Мъж ли? Не, просто донор…

Историята не е от днес. Още майката родила момиче от някого си и… И сама го възпитавала. По лесбийски…

Майката е ясна. Мъж не й трябва. Защото е необходимо да се създава мирно съвместно съществуване на две нервни системи. А това хич, ама хич не е лесно. Знаят го женените и омъжените, нали?

Просто оставила или поискала да я засеят /не е хуманен израз, но нима подобно същество е хуманоид?/ и толкова.

Защото мъжът не е само човек, с когото все пак трябва да се съобразяваш в семейството. А и лидер. По определение.

Той дава насоки, мислене, планира и отговаря, възпитава…

Което показва още една причина момчетата да избягват брака. Шубе – знаят се колко струват, по-лесно е да се фуклявиш, вместо всеки ден, всеки час да доказваш правотата и силата на духа.

Майката… Ма, какво пиша – каква майка? Биологичната основа на втората…

Та тая жена била нейде си дипломатка. И очаквала да стане посланичка. Щото – а тя най-добре знае – е подходяща и заслужила.

Само дето пратили друг…

Как така? Тя е най-добрата, а път тия…

Нова типична черта на либерастите. Те най-добре знаят колко много могат. Само дето не искат, иначе…

Пък някакви си там ги оценяват?! Тях?!

Майката веднага атакувала. По модерната лесбийска тактика. Обвинила посланика – не го познавала, обаче… Та – обвинила посланика в СЕКСУАЛНИ СТРЕМЕЖИ…

Не зная, някои може да виждат нещо хубаво в тая женичка, други виждат годзилоподобие, но основата е във вече стандартното – сексуално посегателство…

На Запад мъжете не смеят да погледнат жена. Щото веднага… Опасно! И ще те осъди, ей! Та ако ще десетчленна комисия от доктори, двадесет психиатри и петдесет проститутки да доказват – импотентен си…

Ама си погледнал жена! И то в очите… Да не говорим за поглед в гръб към обширните Хималао под кръста…

Обвинение, от което спасение няма…

„Бе, той ли я такова, тя ли го… Имаше нещо…“ и върви доказвай, че не си камила…

Същата история с възпитаната по лесбийски щерка. Дете от един, дете от друг… Важното е нивата да е засята, бъдещето си е нейно…

Само дето единият сеяч поискал да живее с нивата, че и да се грижи за общия плод…

Как така? Тоя не е ли разбрал, че е само един /два, де/ семенник? Стига му и малко кеф, нали не е плащал?

„Та да плати с живота си…

Убили го…

С огромното самочувствие на самовлюбените егоистични лесбийки…

Аз съм човек на разума. И се учудвам на наглостта и блезочието. Та всеки чел или гледал криминале, особено Жорж Сименон, знае – при убийство от неизвестеннай-напред се търси в околните. В семейството, рода, местоработата, местоживеенето…

И първите заподозрени са близките…

Обаче, тарикатки, бе…

Запалили трупа в колата. Да не открият следователите кой е…

От което веднага се вижда ниското ниво на интелекта и пренебрежението към околните. Щото – не ви изненадвам – колата има номер, номера имат и двигателят, и рамата…

А убитият – докато е бил жив – не си мълчал, ами разправял и даже записвал как са пробвали да го премахнат…

Натам е следствието, евентуално съд…

Щото, както я виждам аз – решетките може да са на прозорците на специализирано лечебно заведение…

А всичко това написах по една причина – полета на кривата ракета, на която Космосът пречи…

И тревогата ми за „модернизма“ – псевдоморал, лъжелиберализъм, фалшиви „ценности“, егоизма и себелъженето…

Жертва на които са и подвелите се, и странични хора…

Абе, моята е лесна…

Ама децата на двете сбърканячки – защо?

А останалите?

П.П. Сам го писах - може да има технически грешки.

 

© Георги Коновски Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
Предложения
: ??:??