28.11.2006 г., 0:18 ч.

Новите ми домашни любимци 

  Проза
769 0 1
2 мин за четене

   Знаете ли какво беше фантастично за мен? – Моите родители от нерви се превърнаха в домашни любимци! Тази история започва така.

   Един ден, когато се прибрах  вкъщи разбрах, че госпожата беше казала на мама за изкараната от мен двойка. Мама много се ядоса и се превърна в куче – Цербер, а татко – в риба – шаран. Мама като видя рибата, се нахвърли да я яде. Аз започнах да викам:

 - Мамо! Долу! Долу! Това е татко!

   Тя лаеше, но аз не й разбирах. Скочи върху мен. Аз извадих точилката и започнах да я бия по трите й глави. После сложих рибата в аквариума високо от кучето. Бях ужасена от държанието на мама.

   Сега, след като нямах истински родители, които да ми казват какво да правя, си бях сама господарка. Но да не забравя – сега вместо тях имах домашни любимци. Носех отговорност за тях. Трябваше да полагам грижи – да ги храня, да им осигурявам време за почивка и т.н.

   След няколко дена много ми домъчня за мама и татко. Отидох при един познат доктор и му разказах всичко. Той ми даде някакъв специален елексир и каза да дам на кучето и шарана да пият от него.

   Върнах се вкъщи и направих, каквото ми каза докторът. Кучето и шаранът се превърнаха отново в хора. Заживяхме нормално както преди. Сега всичко е спокойно. Уча много и получавам само шестици, защото зная какво може да се случи, ако нервирам родителите си.

© Виктория Вичева Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Много хубаво разказче си написала, Вики!!!
    Но твоят специален елексир трябва да бъде учението.
    Поздрави и успехи!!!

    п.с. Аз не поставям оценки, но за теб ще направя изключение.
Предложения
: ??:??