27.12.2022 г., 12:41 ч.

Някакви от някъде 

  Проза » Хумористична, Епиграми, Миниатюри, Афоризми
459 4 6
1 мин за четене

Жената ми поднесе кафе в леглото – с топла и загадъчна усмивка…

Не посмях да го изпия…

хххх

Модерен капитализъм. Чорбаджията пуска в отпуска работниците само за сватба или погребение. При това единствено, ако си с главната роля в мероприятието…

хххх

В тия трудни времена запазвам разума само с чувството за хумор. Е, и с алкохол, ама той помага винаги…

хххх

Тя седем пъти напуска мъжа си и седем пъти се връща – кой знае защо, но при всяко нейно напускане той внезапно се оказваше с пари…

хххх

Кой съм аз, че да противодействам на природата… Добре де, жена, ще изрина снега…

хххх

Трябва да се грижим за жените си. Например, докато тя спи – разтегни малко дрехите й, нека сутринта си мисли, че е отслабнала…

хххх

Учените твърдят, че мозъкът се състои от 80% течност. Но при някои тя е спирачна, при други е недолята…

© Георги Коновски Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Благодаря, Силвия!
  • "Жената ми поднесе кафе в леглото – с топла и загадъчна усмивка…" 😊😁 Предполагам, че кафето не се е оказало спирачна течност 🙂. Значи само като е намръщена, приемай. Но първо й давай да опитва. 😂 Много весели си ги наредил. Благодаря за усмивките!
  • Благодаря, Елке, Нина, Надя!
  • Последното ме "уби"!
  • Много са добри тия "някакви от някъде"!
  • Страхотни мисли! Благодаря за усмивките! Весели празници!
Предложения
: ??:??