3.01.2013 г., 16:24 ч.

Няма да сгреша 

  Проза » Други
1391 0 5

Безброй звезди, светещи на небесния хоризонт, озаряват лицето ми. Галейки ме с ярката си светлина, преминавайки през очите, стигат до моето съзнание. Така сякаш попълват всяко парче от пъзела на моя живот. Изправен, чакам отговор от  хоризонта, сияещ пред мен. За да видя, за да усетя всеки щрих, всеки детайл. Като частица от мен... цвят, преливащ в разноцветни багри, докосвайки моята душа. С поглед следя тяхната посока, с мисъл обхождам всяка от тях. И със сърце ги прегръщам, за да се сгуша нежно. Топлина, чистота... топлината, чистотата. Това безвремие, това ухание, този миг. Вълшебен и единствен е, желан и очакван за мен! И няма да сгреша, ако кажа, че това са Моите Звезди.

Защото зная - те блестят за мен... за да ме галят и топлят. За да продължат да ме изпълват с много любов!

© Сед Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Написано с нежност и топлина!
  • Благодаря ви, за топлите и искрени думи. Написано е от сърце
  • Ето това исках да прочета от теб! Вълшебен миг... Браво, Сед!
  • Съгласен съм с Жанет, но с уговорката, че се впечатлявам от написаното хубаво от мъже.
    Поздрави и ЧНГ!
  • Тези няколко на вид редчета имат толкова много побрано в себе си...
    Само една нежна душа, може да напише такова нещо
    ( винаги са ме впечатлявали пишещите добре мъже )
Предложения
: ??:??