7.10.2014 г., 23:45 ч.

Няма лабаво 

  Проза » Хумористична
707 0 0
1 мин за четене

 

НЯМА ЛАБАВО 

 

- От 45-та, като са ни стиснали за гушата тия комуняги, стискат, стискат и кой не устиска на туй стискане, или бяга надалеч, или рипа през балкона си – рече бай Симо Политиката и поясни: - „Комунист” и „комуняга” не едно и също нещо, щото комунистите са паднали в кърви, а комунягите са се наместили тъй, че да владеят масите и да ползват столовете.
- А-а-а, ще прощаваш бай Симо, но Бойко не е кат тях – прекъсна го Кольо Пожарната.
- Като не е, що не им спря кранчетата на ТЕЦ-овете, ВЕЦ-овете, ОВЪРГазовете, ЕРПетата, а само им завладяваше масите, за да си ползват още столовете, а – изблещи му са насреща Политиката – кажи де?
- Щот е наивник и го лъжат министрите му и ония от парламента – продължи защитата на бившият си колега, Кольо Пожарната и ма погледна просително – нали тъй, Даскале, я му кажи!
Аз, в политически спорове страна не взимам, щото имам още бая години до пенсия, ама тоз път не устисках и ей тия им ги издумах:
- Цар ли, пожарникар ли, или соц-аджия, ще слуша тия, на коит’ е ибрикчия!
- Кво пък каза сега – рипнаха и двамата отгоре ми.
- Вижте сега, да сте посочили вий някой и да сте рекли, „тоз го искам за кмет, тоз за шериф, тоз за депутат, тоз за прокурор, тоз за съдия, а ей тоз за премиер”? Не сте, нали? И аз не съм. На затуй, посочените ще слушат, тез дет’ са ги посочили. А ония от 45-та са стиснали кокала и гушите ни, и стискат, стискат, та няма лабаво!!! 



© Лордли Милордов Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
Предложения
: ??:??