5.08.2007 г., 11:49 ч.

Обажда се телефонният секретар на семейство Карамфилови 

  Проза
1516 0 8
2 мин за четене
 

Пиит...

  • - Обажда се телефонният секретар на семейство Карамфилови, след сигнала моля оставете съобщение. Пиит...
  • - Ало, Марийке, Дишо е. Ще те чакам утре у 5 часа на прелеза до денонощното кафене.

Пиит...

  • - Обажда се телефонният секретар на семейство Карамфилови, след сигнала моля оставете съобщение. Пиит...
  • - Маре, Коцето е. Жена ми е на санаториум, ще те чакам утре в 7 да додеш у нас.

Пиит...

  • - Обажда се телефонният секретар на семейство Карамфилови, след сигнала моля оставете съобщение. Пиит...
  • - Мария, Петров е. Ще правим брифинг утре вечер от 21 часа. Ще те чакам пред ресторант „ Борова гора". Целувки. Пиит...

Пиит...

  • - Обажда се телефонният секретар на семейство Карамфилови, след сигнала моля оставете съобщение. Пиит...

      -     Мамо, след училище съм на купон. Не се притеснявай! Ще се върна утре.Чао! Пиит...


Пиит...

  • - Обажда се телефонният секретар на семейство Карамфилови, след сигнала моля оставете съобщение. Пиит...
  • - Мамо, забравих да ти кажа! Водопровотчикът онзи ден си е забравил потника при водомерите в банята. А пък вчера сутринта се обади учителят ти по ски. Не съм знаел, че караш ски, мамо, но утре ще ми разкажеш. Питаше за скиорските си чорапи. Да знаеш нещо? Каза да провериш в спалнята под кревата. А да, щях да забравя, Г-н Петров от Застрахователната компания, питаше кога може да мине да направи оглед на апатртамента. Миналата седмица нали го гледа два пъти? Ох, разбери се с него! Чао! Пиит...

    Пиит...

  • - Обажда се телефонният секретар на семейство Карамфилови, след сигнала моля оставете съобщение. Пиит...
  • - Марийо, мажо ти е, Драго, помниш ли ме или ще се наложи да ти припомням? Ще ти скъсам главата! Колко пъти съм ти казвал като ходя да ритам, да ми даваш свестни дрехи, а не да ме гледат хората с присмех у съблекалнята, а? Ни потника ми - потник, ни чорапите ми - чорапи, а на тоя педал застрахователя му кажи да идва, когато съм на тренировки, че не мога да му гледам мазната физиономия. Айде, чао! Пиит...

    Пиит...

  • - Обажда се телефонният секретар на семейство Карамфилови, след сигнала моля оставете съобщение. Пиит...

   -     Здравейте, милички! Мама е! Имам малко неприятна новина, но вие ще ме разберете. Налага ми се спешно да замина на Консорциум на Слънчев Бряг. Ще бъда командировка една седмица с директора Иванов и заместник директора Петков. Съжалявам, че така се налага, но съм сигурна, че ще се справите и без мен за няколко дни. Ще ми е много мъчно за вас, но ще ви донеса подаръци.  Целувки! Мило, ако някой ме търси, отложи ангажиментите ми за другата седмица. Благодаря, чао!

© Мими Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Хааа-хаха,Мими точно такива "героини" се срещат в живота.
  • Лично аз няма да си сложа телефонен секретар и даже телефонна секретарка също. Добре, че го прочетох!!! Не че не го чух по телефона, но...Край, никакви такива в къщата ми!!!
  • Хехехехе* Как ме развесели, Миме!
    Поздравче!
  • Лятно звучи!
  • То лятото само на морето са тези работи! Вълните помагали за по-добро водене на заседанията!
  • Хахаха... тая Мими ще ме скъса от смях!
    Абе то... нещо като "развален телефон" май, а?
    Поздравчета!
  • В един клуб съм и се кискам като идиот... Хората се обръщат и ме зяпат! И си мисля, ако имахме телефонен секретар, какво ли щеше да ми разказва? Мълииииииий! Щеше да му изгори разказвачката...
  • Привет, Мими! Получило се е добро разказче. Ако имах дарбата ти, от обажданията по интернет също могат да се получат интересни неща. Аз съм пенсионерка и на седмица се обаждат от 5 - 10 мераклии. Реша ли на проведа нормален разговор, все не се получава. Тия пусти мъже все на любов ги избива.
    Даже ми идва наум да опитам, като използвам това, което ти написах в коментара и да продължа в този дух.
Предложения
: ??:??