16.01.2009 г., 21:54 ч.

Обичам те! 

  Проза » Писма
1550 1 2
1 мин за четене

   И отново съм тук с теб. За малко. После ти ще си тръгнеш и всичко ще започне отначало. Не искам това да свършва никога. Колкото и да съм с теб, никога няма да искам дори за малко да си тръгна. Казах ти, че винаги ще бъдеш в сърцето ми, в ума ми и не лъжа. Обещах ти, че винаги ще съм до теб каквото и да става, каквото и да решиш и ще изпълня обещанието си.

   Знаеш ли, че тази цялата ситуация ме убива бавно, боли ме! Знам, че не го искаш и би дал всичко, за да съм най-щастливата на този свят, но, скъпи, знаеш, че нашата любов е трудна, тя е красива, но трудна.  И въпреки всичко няма да се откажа да се боря. Веднъж се отказах от всичко, но ти ме спаси, спаси ме от нищото, в което бавно потъвах. Чаках те цял живот и няма да те изпусна сега! Знаеш ли, толкова много хора ще мечтаят цял живот за това, което ние с теб имаме сега. А минахме през толкова много неща. Благодаря ти, че ми върна вярата в хората, вярата в любовта! Така че, остани още малко, поеми дъха ми, спаси ме, спаси ме от живота без теб. Няма да сравнявам любовта ни с чуждата, няма да казвам, че ние сме най-щастливи, няма да кавзам, че ние сме най-влюбените на света, защото нашата любов е толкова много, че тя не може да бъде сравнена с никоя друга!

 

Благодаря ти, че те има! Благодаря ти, че си с мен! Благодаря ти за това колко иделна и прекрасна ме правиш, когато съм с теб!  Обичам те!

 

16.01.09.

© Гери Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Дано написаното от теб е наистина вярно и дай Боже все повече хора, да ги сподели тази незабравима и огромна любов.Щастлив съм Гери,че има хора, като теб, които не са изгубили вяра в любовта.От това, което си написала лъха много оптимизъм.Чудесно!
  • Много силно и чувствено Обичайте се Поздрав
Предложения
: ??:??