15.05.2018 г., 7:58 ч.

Оферта 

  Проза » Хумористична
532 2 6
1 мин за четене

- Добър ден!... Не, не затваряйте вратата. Още не знаете какво ще ви предложа... Ох, ох! Кракът ми.... Оооох... Благодаря! Ще седна... Искам да ви направя стахотно предложение. Нашата фирма - световноизвестната "Енимал планет трейд за еврибоди", ви предлага изключителна оферта. Ето - вижте! Този слон може да бъде ваш само за... Моля? Да, видях, че живеете на дванадесетия етаж... Да, видях и, че асансьорът е малък... Да, зная, че апартаментът е петдесет квадрата с балкона и саксиите по него... Но такава оферта! Такава изгодна цена... Добре, добре - не ме бутайте! Ето - ако купите два слона, цената става само... Ама не - не съм луд! Вижте - един слон струва толкова, два - само петдесет процента увеличение... Да, видях, че е дванадесетия етаж... Да, знам - и на вас ви е тясно... Но вижте каква изгодна покупка!  Ако пък вземете три слона - цената на единия се увеличава само с четири процента! Изгодно, нали?... Да, знам - ще ви е трудно да ги къпете в тая баня... Да, разбрах, че тъщата ви спи в кухничката... Да, чух, че сте без работа... Но представяте ли си - към три слона предлагаме безплатно и един хипопотам! В комплект!...Да, видях, че надали ще влязат в асансьора... Но вижте - офертата включва допълнителен бонус. Безплатно една зебра... Плюс безплатни доставка от три антилопи. Плюс възможност за разсрочени купуване на носорога... И всичко това само с едно плащане…

Получаваш три слона на цената на един и половина, един хипопотам, една зебра и на разсрочено плащане цял носорог…

А дали ще желаете да придобиете изключително евтино няколко кобри? С безплатна притурка от два африкански бивола?

 

 

© Георги Коновски Всички права запазени

Да се разходим из абсурда...

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Благодаря, Мариана!
  • Благодаря, Валя, Надя, Лиа, Стойчо!
    Малко уроци по съвременен маркетинг. Наричан за по-точно алъш-вериш. Или - далавера...
  • Мда, имам съмнения, че ставаш за тази работа Георги! Отдава ти се... и ще продадеш много ненужни вещи на хора,гонещи промоции... Ха-ха-ха! Благодаря ти, че написа и аз, като Надя, и смешно ми е , и тъжно... реалността е такава!
  • :D :D
  • Почти се задавих от смях!
    Но Ханибал Лектър отдавна е загубил битката със Сципион и Картаген е победен...
    Поздравления,Георги!
  • Смешно е! И не е...
Предложения
: ??:??