26.07.2018 г., 8:08 ч.

Оптимистична история за народа български 

  Проза » Хумористична
489 0 7
1 мин за четене

И сядам аз, братя мои, история за народа български да пиша. Историческа история, а не като оная учебникарската. Защото аз такива работи зная, че всяка царщина дан би ми давала, за да мълча.

А българите били голям, велик народ. Силен, защото много ядял. Каквото не изяждали - изпивали го. Познавали отлично земеделието и животновъдството, затова не ги и работели. Ами разчитали от другаде да се снабдят.

Е, някакъв владетел се опитвал да ги накара да работят, но сред народа очаквано се надигнали ропот и предателство.

Така дошъл врагът…

Ама българите били хитри - веднага затворили вратите на крепостите си и се направили, че ги няма. Сетне прогонили врага, че и в държавата му отишли. Войнствен народ били. Никога не почивали, макар че околните ги молели за това.

Иначе били много умни. Те измислили интелекта и скромността. Обаче, сетне размислили и ги закрили. То и в религията им било казано: „Бог измислил българина, той измислил другото". Пътем измислили китайците, те пък измислили милиарда. А сетне се наложило да измислят и презерватива, за да не измислят два милиарда.

Абе, с две думи - факт е, че българинът, измислил, каквото измислил. Останалото го добавили сетне политиците му.

И изобщо - оптимистична е историята на народа български. Особено ако човек се зачете в предизборните обещания на кандидатите за депутатските кюфтета... Само един проблем исторически стои пред българина - щом  всички кандидати му обещават, че след избирането им, от чешмите ще тече мед и масло, с какво ще се мие сутрин? И няма ли да раздават безплатни кецове, та да не се изпързалваме за пореден път…

 

 

© Георги Коновски Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Благодаря, Мариана!
  • Благодаря, Светулке, Бриджит!
    Колко още сме измислили и забравили...
  • Представи си щом всичко това е открил пътем, какво ще е да измисля съзнателно. Дано реши пак да открие интелекта. Слушах в едно интервю, че доктор Радева е забранила да се пие водата.
  • Благодаря, Костадине!
    Стискам филията...
  • Ми кат тече мед и масло от чешмите с кво ще се мием?Ще ходим мръсни ма с филия със свинска мас и захар в ръка.Няма да та поздравявам.Прегръдка!!!
  • Благодаря, Надя!
    Но преди вода да ти влезе в обувката, обикновено обувката влиза във водата. Яйцето или кокошката...
  • Неприятно е вода да ти влезе в обувката, а камоли в стомаха...А за миене? Има мокри кърпички...
Предложения
: ??:??