9.08.2023 г., 12:07 ч.

Осъденият да стане! 

  Проза » Разкази, Хумористична
430 3 5
2 мин за четене

- Стани! Съдът…

- Започвам дело… Подсъдимият, седнете! Седнете! Адвокатът му…

- Ясно, госпожо съдия! Седнете, господине! Не пречете на работата ни…

- Ти кой си, бе? Защо ме държиш?...Милиционерите, пуснете ме! Абе…

- Адвокатът, въведете ред при виновния!

- Какъв виновен? Какъв адвокат? Аз не го познавам, тя му вика „адвокат“…

- Господине, аз съм вашият служебен адвокат… Подпишете тук…

- Нищо не подписвам! Нищо… Не съм те наемал…

- Господине, назначен съм за ваш адвокат по искане на обвинителката…

- Какво е това? Не подписвам…

- Това е задължението ви да платите хонорара ми…

- Колкоооо… Абе, ти…

- Ами – криза, господине, цените се вдигат, аз трябва да живея… Хубаво…

- Каква обвинителка?... Малей… Оная кощрява…

- Тихо, господине, тихо… Да, това е обвинителката… С която сте имал интимна връзка цели 60 дни…

- Бе, ти… Я виж и тогава приказвай… Ти с тая няма да се спреш, камо ли… Каква интимна връзка?

- Обвинителката твърди, че сте имали интимна връзка 60 дни. И сега води дело, защото се усеща застрашена. Иска да й издадат ограничителна заповед, та да не я доближавате…

- Бе, кой ще я погледне, камо ли доближи? Целият вход я заобикаля, ти ми говориш…

- Господине, тя ви обвинява в интимна връзка…

- Че как няма да е връзка – комшийка, изперкала бабка, злобна, клюкарка… Ама връзката не е интимна – на всяко събрание се карахме. Не ще да плаща за входа, консумативи, беше се обявила за власт…

- Мммм… Според нея, вие сте я нападали сексуално…

- Да не съм бил пиян, та съм искал да повърна по-бързо? Я остави това… Кажи – какво става? Дойдоха двама, арестуваха ме, водят ме тук…

- Обвинен сте в насилие над крехката й млада женска душа. И съдът на закрито заседание ще постанови заповед, с която засега ви забраняват да я доближавате на петдесет метра…

- Петдесет метра? Аз живея на четвъртия етаж, тая е на втория… Значи няма да мога да вляза у дома, защото…

- Ами така е, господине… Ще отидете на хотел… Пък ако нямате пари – още е топло…

- Ама това са лъжи, бе…

- Докажете го, господине! Докажете, че сте невинен… Мъж сте – значи…

- Адвокатът, готов ли е пациен… клиентът ви? Хайде, да го осъждам, че отивам на друго дело. Оня, моят бившият… Ама него после ще го наказвам… Осъденият да стане…

 

© Георги Коновски Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
Предложения
: ??:??