5.04.2022 г., 10:28 ч.  

От атмосферата 

  Проза » Хумористична, Епиграми, Миниатюри, Афоризми
770 1 10
1 мин за четене

Посрещам внуците и питам: „Какво искате – локумки или тортичка?“.

Виктор реагира светкавично: „Локумена тортичка“…

После синът ми превежда – реално било „Голяма тортичка“…

И двете са верни, мисля…

хххх

В неделя ги гледам на скайпа. И внукът ми се хвали – събрал си сам играчките. Камерата показва – всичко е натрупано на голям куп. Ни може да се отвори чекмедже на шкафа, ни да се заобиколи…

Но е доволен – отчел е свършената работа.

Готов е за политик или чиновник…

хххх

След мнение за хорор разказа ми – „Настръхнах“, се сетих за фризьора, който, докато правел фризури на дамите, им разказвал ужасяващи истории.

Запитали го: защо, бе джанъм, им танцуваш по нервите?

А той обяснил – от страх им настръхват косите, придобиват обем и му е по-лесно да ги нагласява…

хххх

Открито е лекарство срещу СПИН – предава се по полов път…

хххх

В лабораторията по биология специалистите създават чудеса.

Чудесата порастват и искат пари за дискотека…

хххх

Цял ден телевизията не предаваше реклами. Спонсор на непредаването – фирма АБВ…

хххх

Стриптизьорката Пепа започна алтернативна работа – омъжи се…

хххх

Гошо беше предвидлив човек. Дори, когато се разхождаше в парка, носеше със себе си суха храна, вода, ножче, яке, одеало и винаги водеше едно момиче. Ако му потрябва внезапно. За всеки случай…

 

Каня ви в блога - "Провокацията в Буча - некадърна, предназначена за идиоти - https://genekinfoblog.wordpress.com/

 

© Георги Коновски Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
Предложения
: ??:??