16.07.2020 г., 14:24 ч.

От деня - 48. 

  Проза » Други
460 2 7
2 мин за четене

Срещам жена, разговаряме и тя учудено узнава, че аз съм преподавал на сина й…

„О, колко съм ви благодарна! Аз чета, баща му чете, Наско не искаше да отвори книга. И единствено Вие успяхте да го промените… Даже му давахме пари за книги и той ни се хвалеше какво си е купил. А сега още чете…“

Дааа, до какви похвали стигнахме…

хххх

Магазин. Все още има заповед да си с маска вътре. И я слагам – няма да поставям хората в риск да ги глобят, я…

Единият казва: „Вчера влезе младеж. С маска. И момиче без маска, което вееше с ветрило напреде си. Че и казва – била с предпазно средство. Мислех да я питам – с диафрагма ли е, ама пуста работа, не ща да гоня клиентите, даже тъпи да са…“

А оная патка отгоре на всичко и опасна – ако е с вируси, така хубаво ги развява наоколо си…

хххх

Пия си чая. Зяпам минувачите. Младеж и момиче. Той със сложена маска, тя без…

Боже, викам си, тоя е идиот! Ама и тая не е по-умна. Досега трябваше да се е обидила – тръгнал на среща с нея, сложил маска. През нея ли ще я целува?

И, каквото и да говорим – демонстрира, че се пази именно от нея!

Ега ти любовта…

хххх

Реклама. Колко хубаво било олиото „Калиакра“. Избарана реклама.

Както и онази за „Пиринско пиво“.

Само дето олиото отдавна се прави в Румъния, а бирата в Сърбия…

Патриция си я пие…

хххх

Магазинът. Пред мен женски хипопотам. С препълнена количка. Което обяснява и почти постигната от нея идеална форма.

Нали знаете – във Вселената идеалната форма е тази, при която всички външни точки са на еднакво разстояние от центъра.

Сферата…

Няма начин да не гледам към тоя център – околният свят е закрит от… Дамата, да речем…

И си викам: „Боже, понякога си мисля, че е добре, дето въведоха социалното разстояние“…

© Георги Коновски Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Благодаря, Красе!
  • Сигурно за сферата са те критикували... но и ти много си критичен. Заглеждаш се, пишеш...а трябва да се чете повече какво да ти кажа - смях се и аз на бутилките дето си ги слагат на главите, но и с маска цял ден не се диша, слагам си щит - поне ще дишам докогато и колкото..
  • Благодаря, Мариана, Румяна, Пепи, Денице, Стойчо!
  • Ама тая сфера така ме развесели 😁😁😁😁
  • Отстояние от центъра!
    Поздравления!
  • Много хубаво,браво!
  • Еднакво отдалечени от...любов!
    Дистанцията е гаранция за привличане, все по-малко, все още...
Предложения
: ??:??